خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی سریع الاجابه برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت

دعایی سریع الاجابه برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی سریع الاجابه برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت پرداخته ایم. برای شفا و درمان بیماری و مریضی دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی سریع الاجابه برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت,بیمارنامه معروف برای شفای مریض – دعای سریع الاجابه برای شفای بیمار,ختم قوی برای شفای بیمار,دعای سریع الاجابه شفای مریض,ذکر مجرب برای شفای مریض,دعای تضمینی مخصوص شفای مریض,طلسم برای شفای مریض,بیمارنامه مشهور برای درمان سریع مریض

دعایی سریع الاجابه برای شفای بیماری و رفع مریضی سخت

عملی بسیار مجرب برای شفای مریض :

این ختم را بعضی از ثقات و اخیار و صلحاء برای شفای مریض بسیار مجرب دانسته اند و مکرر تجربه نموده اند و طریق آن این است که ۴۱ عدد از هر پولی که رایج باشد از سر بیمار تا قدم او به ردیف چیده شود . سپس ۴۱ مرتبه سوره علق خوانده شود و هر زمان که سوره تمام شود از طرف پا یکی از پول ها برداشته شود تا آنکه ۴۱ مرتبه سوره خوانده شود . ( سجده در آیه سجده سوره علق فراموش نشود ) و چون تمام شد آن پول ها را به ۴۱ فقیر به طور جداگانه داده شود .

************************************

دعای مخصوص برای شفای بیمار

در این باره دعاهای متعدّدی ار کتاب های دعا و مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی (ره) نقل شده است، همچنین  آیت الله هادوی تهرانی (دامت برکاته) شخصاً خاطره ای از آیت الله بهجت نقل می کند که بیان آن در این جا خالی از لطف نیست:

وی می گوید: در نهم آبان سال ۱۳۶۵ هجری شمسی، مصادف با ۲۶ صفر المظفر ۱۴۰۷ هجری قمری، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، حضرت آیت الله العظمی بهجت (رضوان الله علیه) برای شفای دخترم این دعا را به بنده آموختند:

«اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک»

را سه بار تکرار می کنید و سپس می گویید:

«بالامام الکاظم (علیه السلام) فَإِنِّها أمتک وَ بِنتُ عَبْدِکَ»

این دعا موجب شفای دخترم شد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *