خانه / دعا / دعایی قرآنی برای درمان تپش قلب و استرس و دلشوره

دعایی قرآنی برای درمان تپش قلب و استرس و دلشوره

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی قرآنی برای درمان تپش قلب و استرس و دلشوره پرداخته ایم. برای رفع استرس و دلشوره دعا و مطلب مجرب و قرآنی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی قرآنی برای درمان تپش قلب و استرس و دلشوره,دعای قرآنی رفع استرس,دعای قرآنی رفع تپش قلب,دعای برطرف شدن استرس,دعای شفای تپش قلب,دعای درمان و شفای استرس,ذکر مجرب برای تپش قلب,ذکر رفع استرس شدید,ذکر برای تپش قلب و اضطراب

دعایی قرآنی برای درمان تپش قلب و استرس و دلشوره

باید دانست که صورت صحیح دعا برای قبولی در امتحان این است که انسان از خداوند بخواهد محفوظات و معلوماتش را در وقت امتحان به یاد آورد و فراموشی به او دست ندهد

بیشتر بخوانید  دعا برای رفع استرس و بیخوابی و افسردگی بزرگسالان و نوزاد

البته نباید انتظار داشت که بدون تلاش و مطالعات قبلی، به موفقیت دست پیدا خواهد کرد و دعا باید با تلاش همراه شود.

دعای دفع فراموشی و نسیان از امام صادق (علیه‌السلام) نقل شده است :

دست خود را بر پیشانی بگذار و چنین دعا کن:

«صَلَّی اللّهُ عَلی مُحَمَّد وَ الِهِ الّلهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ وَ فاعِلَهُ وَ الامِرَ بِهِ ذَکِّرْنی ما اَنْسانیه»

خدای درود فرستد بر محمد و آلش. خدایا من جداً از تو می‌خواهم ‌ای به پا ‌اندازنده خیر و انجام‌دهنده آن و امرکننده به آن! به یادم بنداز از آن‌چه را که شیطان از یادم برده.

دعای رفع هول و غم از امتحان :

شاید یکی از دعاهای متناسب در این مورد «دعای رفع هول و غم» باشد و آن این است که چنین به درگاه خداوند متعال دعا کنید:

« اَعْدَدْتُ لِکُلَّ عَظیْمَة لا اِلهَ اِلاّ اللّه وَ لِکُلَّ هَمٍّ و غَمٍّ لا حَوْلَ وَ لا قُوَةَ اِلا بِاللّهِ مُحمدُ النُورِ الاولُ وَ عَلی النُورِ الثانی وَ الائمَةُ الابْرارُ عُدَّةُ لِلِقآء اللّهِ وَ حِجابُ مِنْ اَعْدآء اللّهِ ذَلَّ کُلُّ شَیء لِعَظَمَةِ اللّهِ وَ اَسْئَلَ اللّهَ عَزَّوَجَلَّ الْکِفایَةَ»

آماده کرده‌ام برای هر حادثه بزرگی این را که: نیست معبودی جز خدا و برای هر همّ و غمی این را که نیست جنبشی و نیرویی جز با خدا، محمد است نخستین نور و علی است نور دوم و آن امامان بسی نیک‌توشه‌اند برای دیدار خدا و پرده حائل‌اند از دشمنان خدا، رام و فروتن گشته همه چیز در برابر عظمت خدا و می‌خواهم از خدا «که عزیز است و برجسته» کفایت.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *