خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی قوی و مجرب برای جلب مهر و محبت زنان و دختران

دعایی قوی و مجرب برای جلب مهر و محبت زنان و دختران

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی قوی و مجرب برای جلب مهر و محبت زنان و دختران پرداخته ایم. برای جلب مهر و مخبت و افزایش علاقه دختران دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی قوی و مجرب برای جلب مهر و محبت زنان و دختران,جلب سریع محبت زنان,بهترین دعای مخصوص جلب محبت زنان,طلسم جلب محبت زنان به خود,دعای تسخیر قلب زنان,دعای مطیع و وابسته کردن زنان,دعای عاشق کردن زنان,دعای جلب محبت و ازدواج با زنان,آیه و سوره جلب محبت زنان,اذکار و ادعیه جلب محبت زنان,دستورالعمل قوی جلب محبت زنان,راهکار و روش قرآنی جلب محبت زنان,دعای جذب زن و دختر از راه دور

دعایی قوی و مجرب برای جلب مهر و محبت زنان و دختران

دعای مجرب برای جذب و تسخیر قلب زنان :

دعای زیر را ۴۴۴ مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به شخص مورد نظر دهید تا میل کند.

(یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل)

دعای جلب مهر و محبت زنان :

خواندن دعای زیر به نیت ایجاد محبت در دل شخص مورد نظر بسیار موثر است .

( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه)

دعای انداختن محبت خود در دل زنان :

با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد سه مرتبه صلوات بر محمد و خاندان بلند مرتبه اش بفرستید و سپس دعای زیر را سیصدو هفتاد مرتبه بخوانید و در هنگام خواندن دعا آنچه را که می خواهید طلب کنید سپس در آخر سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید.

(بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)

برای افزایش محبت بین زوجین سوره طه و ۳۰ مرتبه آیه آخر سوره توبه را پس از نیمه شب جمعه بخوانید.

دعای عاشق کردن زنان :

اگر زنی را دوست دارید و قصد عاشق کردن آن دختر را دارید دعایی که در زیر آمده است را در حالیکه به سمت وی نگاه می کنید ۳ مرتبه تکرار کنید این دعا سبب مهر و محبت می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ.

دعای جذب زنان از راه دور

دعای زیر در مواردی استفاده می شود که فرد به زن مورد علاقه اش دسترسی ندارد.

برای این امر باید دعای جذب زن از راه دور که در زیر آمده است را ۴۰۰ مرتبه بخوانید.

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ

دعای عاشق کردن دختر

اگر کسی میخواهد دل زنی را بدست آورد و به دنبال دعای عاشق کردن زن است می تواند از طلسم جذب دختر استفاده کند.

به این صورت که اسم اعظم « الحلیم » را ۱۱۰ مرتبه روی تکه ای کاغذ بنویسد و آن را به آب روان بیندازد تا بتواند زن را به سمت خودش جذب کند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *