خانه / بخت گشایی / دعایی مجرب برای ازدواج آسان دختر و پسر سریع التاثیر

دعایی مجرب برای ازدواج آسان دختر و پسر سریع التاثیر

دعایی مجرب برای ازدواج آسان دختر و پسر سریع التاثیر

همان طور که در عنوان مشخص است این دعا سریع الاثر و مجرب است و در واقع باعث رفع مشکلات ازدواج می شود و اگر می خواهید بخت کسی باز شده و مشکلات ازدواج او نیز حل گردد، دعایی مجرب برای ازدواج آسان دختر و پسر سریع التاثیر حتما نتیجه می دهد.

دعایی مجرب برای ازدواج آسان دختر و پسر سریع التاثیر
دعایی مجرب برای ازدواج آسان دختر و پسر سریع التاثیر

دعایی مجرب برای ازدواج آسان دختر و پسر سریع التاثیر,دعا بخت گشایی سریع دختر,دعا برای بخت گشایی سریع دختر,دعا جهت بخت گشایی سریع دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی سریع برای دختر,دعای سریع الاجابه بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی قوی برای پسر,دعای بخت گشایی قوی و سریع,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه,دعای بخت گشایی قوی برای دختر,دعای بخت گشایی قوی دختر,دعای بخت گشای قوی,دعا بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی مجر,دعای بخت گشایی دختر مجرد,

دعایی مجرب برای ازدواج آسان دختر و پسر سریع التاثیر

برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج ، با حضور و توجه قلبی سوره های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند ، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.
سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند :

 

1-سورة الفلق ( 7 مرتبه ).

 

2-سورة الناس ( 7 مرتبه ).

 

3-سورة الإخلاص ( 71 مرتبه ).

 

4-سورة طه ( 2 مرتبه)

 

5-سورة الكافرون ( یک مرتبه ) .

********************************************************

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).

 

توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *