خانه / بخت گشایی / دعایی مجرب برای ازدواج و حصار دفع سحر و طلسم و جادو

دعایی مجرب برای ازدواج و حصار دفع سحر و طلسم و جادو

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای ازدواج و حصار دفع سحر و طلسم و جادو پرداخته ایم. برای بخت گشایی جوانان مجرد و ازدواج دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای ازدواج و حصار دفع سحر و طلسم و جادو,دعای حصار قوی برای ازدواج,متن دعای حصار دفع سحر و جادو ازدواج,دعای حصار برای ازدواج فوری,دعای حصار برای دفع سحر و طلسم ازدواج,متن دعای حصار برای ازدواج آسان و فوری,نوشتن دعای حصار ازدواج,دعای باطل کردن سحر و طلسم ازدواج

دعایی مجرب برای ازدواج و حصار دفع سحر و طلسم و جادو

هر چند سحر و جادو تا حدودی واقعیت دارد ولی نسبت دادن هر کاری و فراهم نشدن زمینه ازدواج به سحر و دعا، کار صحیحی نیست و ممکن است عوامل دیگری همچون آزمایش‌‌ها و امتحان خداوند، یا پیامدهای طبیعی بعضی رفتار و کردار و گفتار خود انسان در کار باشد و یا مصلحت و حکمت دیگری وجود داشته باشد.

در عین حال اگر از سحر می‌‌ترسید زیاد قرآن بخوانید، مخصوصا آیة الکرسی و سوره‌‌هایی که اول آن ها با «قل» شروع می‌‌شود مانند:

«قل هو الله أحد..»، « قل أعوذ برب الناس..»، « قل أعوذ برب الفلق..» و « قل یا أیها الکافرون » را بخوانید .

از دعاهایی که برای باطل شدن سحر در مفاتیح الجنان ذکر شده استفاده کنید.

و نیز براي آنکه خداوند زمينه ازدواج شما را فراهم کند و خواستگار مناسب پيدا شود،

چند جمعه پشت سر هم نماز حضرت زهرا(سلام الله عليها) را به همين نيت بخوانيد و زياد دعا کنيد و قرآن زياد بخوانيد، إن شاء الله زمينه ازدواج شما فراهم مي شود.

همچنين به دستور زیر که یکی از بزرگان معاصر فرموده؛ عمل کنید.

نمازها، مخصوصاً نماز صبح را اوّل وقت بخوانيد، و بعد از نماز صبح دست راست را روى سينه بگذرايد، و هفتاد مرتبه «يا فتّاح» بگوييد. سپس 110 مرتبه صلوات بفرستيد. و هر وقت گرفتار ناراحتى فكرى شديد، ذكر «لا حول و لا قوّة الّا بالله» را زياد بگوئيد. اين برنامه را تا چهل روز ادامه دهيد، إن شاء الله مشكل شما برطرف خواهد شد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *