خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای افزایش رزق و روزی و خیر و برکت

دعایی مجرب برای افزایش رزق و روزی و خیر و برکت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای افزایش رزق و روزی و خیر و برکت پرداخته ایم. برای افزایش روزی و برکت در کار و زندگی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای افزایش رزق و روزی و خیر و برکت,دعای جلب روی در مغازه,دعای گشایش روزی در مغازه,دعای زیاد شدن روزی مغازه,دعای رونق و وسعت روزی مغازه,دعای آمدن مشتری زیاد به مغازه,دعای قوی و مجرب برای روزی مغازه,دعای زیاد شدن رزق و روزی مغازه,طلسم رزق و روزی مغازه,طلسم افزایش مشتری در مغازه,طلسم آمدن مشتری زیاد به مغازه,طلسم جلب مشتری در مغازه,طلسم گشایش روزی در مغازه,آیه و سوره رزق و روزی مغازه

دعایی مجرب برای افزایش رزق و روزی و خیر و برکت 

ذعای خیر و برکت اموال و روی در مغازه :

خاصیت این آیات خیر و برکت است در اموال و اشجار و اثمار و حفظ آن از آفات و بلایا . چون کسی را این امور مطلوب بود روزه گیرد و طهارت کند و این آیات را در کاسه نو با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آن را از آب پاک پر کند و به همان آب آن آیات را بشوید و آن را در سرا یا دکان یا مزرعه بریزد مقصود حاصل شود.

آیات ۱ الی ۶ سوره جاثیه :

حم

تَنزِیلُ الْکِتَابِ مِنَ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

إِنَّ فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ لَآیَاتٍ لِّلْمُؤْمِنِینَ

وَفِی خَلْقِکُمْ وَمَا یَبُثُّ مِن دَابَّهٍ آیَاتٌ لِّقَوْمٍ یُوقِنُونَ

وَاخْتِلَافِ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ وَمَا أَنزَلَ اللَّهُ مِنَ السَّمَاءِ مِن رِّزْقٍ فَأَحْیَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَتَصْرِیفِ الرِّیَاحِ آیَاتٌ لِّقَوْمٍ یَعْقِلُونَ

تِلْکَ آیَاتُ اللَّهِ نَتْلُوهَا عَلَیْکَ بِالْحَقِّ فَبِأَیِّ حَدِیثٍ بَعْدَ اللَّهِ وَآیَاتِهِ یُؤْمِنُونَ

طلسم ثروت و رزق و روزی عظیم :

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می شود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز این دعا نیز خوانده شود :

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.

جدول ساعت نوشتن دعا در طول ایام هفته

مردى خدمت حضرت رسول خدا مشرف شد و از فقر شکایت کرد.

آن حضرت فرمودند:

وقتى که داخل خانه ات شدى سلام کن ، کسى در خانه بود، جواب سلامت را مى دهد و اگر کسى خانه نبود در آن سلام کن و یکبار سوره توحید را بخوان .

آن مرد رفت و هر چه را که حضرت فرموده بودند، عمل کرد.

خداوند متعال رزقش را بر او سرازیر کرد که حتى همسایه ها هم از آن بهرمند شده بودند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *