خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای افزایش محبت همسر و رفع اختلافات و کدورت

دعایی مجرب برای افزایش محبت همسر و رفع اختلافات و کدورت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای افزایش محبت همسر و رفع اختلافات و کدورت پرداخته ایم. برای رفع اختلافات و عصبانیت و بدخلقی شوهر و افزایش محبت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای افزایش محبت همسر و رفع اختلافات و کدورت,دعای مجرب برای آشتی و افزایش محبت میان زن و شوهر و رفع بدرفتاری و بد دهنی شوهر,ذکر و دعای مجرب برای آشتی میان زن و شوهر,ذکر افزایش تضمینی محبت,دعایی قوی و سریع الاجابه برای آشتی دادن بین زن و شوهر,دعای محبت و محبوبیت میان زن و شوهر,دعای رفع بدرفتاری زن و شوهر,دعای رفع بد دهنی شوهر

دعایی مجرب برای افزایش محبت همسر و رفع اختلافات و کدورت

برای آشتی و افزایش محبت میان زن و شوهر اگر ذکر شریف( یا جامع ) را هفتاد مرتبه بخواند رابطه میان آنها گرم میشود. میتواند آنرا به شربت یا به طعام شیرین بخواند و به فرد مطلوبش بخوراند. مجرب است.

دستورالعملی مجرب برای دفع دشمن و حجاب العین (ایمنی از شر دشمن )

برای حجاب العین دشمن و امنیت از آسیب اعداء رقبا ، ذکر شریف (یا قوی) را بر چهل تکه ریزه نان بخواند و آنها را به مرغ بخوراند ، از شر و آسیب دشمنش ایمن میشود. این دستورالعمل مجرب است.

ذکری مجرب برای افزایش مهر و محبت زن و شوهر

برای افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر ، ذکر شریف الشافع را روزانه ۲۰۰ مرتبه بخواند و بر آن مداومت ورزد. مهر و محبت میان آنها زیاد خواهد شد.

دعای رفع بدرفتاری و بد دهنی شوهر

برای رفع بد دهنی و بدرفتاری شوهر ، دعای قرآنی زیر را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در منزل نگهدارد. شوهرش مهربان و خوش رفتار خواهد شد :

(بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ وَ اِنِ امْرَاَتُ خٰافَتْ مِنْ بَعْلِها نُشُوزاً اَوْ اِعْراضاً فَلا جُناحَ عَلَیهِما اَنْ یُصْلِحا بَیْنَهُما صُلْحًا وَ  الصُّلْحُ خَیْرٌ اَللّٰهُمَّ اَصْلِحْ بَیْن (در اینجا نام مرد و نام مادرش را بنویسد) بِحُبِ (نام زن  و مادرش را در اینجا بنویسد) یٰا اَللّٰهُ یٰا اَللّٰهُ بِحَقِّ هٰذِهِ الْحُرُوفِ بِرَحْمَتِکَ یٰا اَرْحَمُ الرّٰاحِمینَ .)

دعایی برای محبت و محبوبیت جمیع خلایق

برای محبت جمیع خلایق و جلب القلوب ، در ظهر روز جمعه آیات شریفه ذیل را بر سه تکه پارچه (یکی سبز و یکی سرخ و یک زرد) بنویسد و با خود نگهدارد. در بین خلایق محبوب خواهد شد و عزت می یابد.

وإِن یُرِیدُواْ أَن یَخْدَعُوکَ فَإِنَّ حَسْبَکَ اللّهُ هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ ﴿۶۲﴾ وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأَرْضِ جَمِیعًا مَّا أَلَّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ﴿۶۳﴾

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *