خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای افزایش هوش و‌ قدرت حافظه و تعقل

دعایی مجرب برای افزایش هوش و‌ قدرت حافظه و تعقل

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای افزایش هوش و‌ قدرت حافظه و تعقل پرداخته ایم. برای افزایش هوش و قدرت تفکر و عقل دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای افزایش هوش و‌ قدرت حافظه و تعقل,دعای افزایش عقل,دعای عقل و هوش و فهم,دعای تقویت عقل و فهم,دعای عاقل شدن فرد کم عقل,دعای تکمیل عقل انسان,طلسم افزایش عقل و فهم و درک و حافظه

دعایی مجرب برای افزایش هوش و‌ قدرت حافظه و تعقل

ذکر و دعاهای زیاد شدن عقل و حافظه و هوش و فهم :

ذکر شریف زیر که گفته اند تکرار زیاد همراه با توجّه در آن سبب حیات و زیادت عقل می شود و مجرّب و تجربه شده و یقینی هم است .

یا حیّ و یا قیوم یا من لا اله الا أنت

دستورالعمل افزایش حافظه و عقل و فهم :

برای افزایش حافظه و دفع فراموشی آیه شریفه ۲۵۳ از سوره بقره را بر لوح مسی نقش نماید و با خود به همراه داشته باشد. بسیار مجرب و موثر است.

تِلْکَ الرُّسُلُ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۘ مِّنْهُم مَّن کَلَّمَ اللَّهُ ۖ وَرَفَعَ بَعْضَهُمْ دَرَجَاتٍ ۚ وَآتَیْنَا عِیسَى ابْنَ مَرْیَمَ الْبَیِّنَاتِ وَأَیَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ ۗ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلَ الَّذِینَ مِن بَعْدِهِم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَیِّنَاتُ وَلَٰکِنِ اخْتَلَفُوا فَمِنْهُم مَّنْ آمَنَ وَمِنْهُم مَّن کَفَرَ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلُوا وَلَٰکِنَّ اللَّهَ یَفْعَلُ مَا یُرِیدُ (۲۵۳)

دعای افزایش حافظه و زیاد شدن هوش و عقل :

برای زیاد شدن حافظه دعایی که ذکر میشود را صبح ها سه مرتبه بخواند و بر این عمل مداومت ورزد. حافظه اش تقویت میشود و افزایش می یابد.

( الَلِّهُمَ ارْزُقْنی فَهْمَ النَّبِییّنَ وَ حِفْظَ الْمُرْسَلینَ وَ اِلْهامَ الْمَلائِکهَ الْمُقَرّبینَ آمینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ.)

دعای افزایش عقل و حافظه و تقویت هوش :

صبح روز جمعه (بعد از اذان صبح) دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط (با گلاب و زعفران) بنویسد و با خود نگهدارد. حافظه اش بسیار زیاد خواهد شد:

اللّهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ وَاشْرَح بِهِ صَدْری وَ اطْلَقْ بِهِ لِسانی بِقُوَّتِکَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قوَّهَ اِلّا بِاللهِ العلیِّ العظیم.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *