خانه / دعا / دعایی مجرب برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت بین زوجین

دعایی مجرب برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت بین زوجین

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت بین زوجین پرداخته ایم. برای برقراری مهر و محبت و صلح و صمیمیت دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت بین زوجین،دعایی برای ایجاد صلح و صمیمیت، دعایی برای برقراری  محبت،دعایی برای آشتی،دعایی برای آشتی و صلح،دعایی برای محبت و مهر و عشق


دعایی مجرب برای ایجاد مهر و محبت و صمیمیت بین زوجین

دعای قوی آشتی زن و شوهر

وقتی این دستور العمل را اجرا کنید اگر طلسم یا جادویی حتی سیاه برای جدایی و قهر شما و همسرتان کسی از بد خواهان اجرا کرده باشد از بین خواهد رفت. هفت شب نماز شب قرائت کند و در پایان در یک جمله موضوع اختلاف را گفته بر یک گردو بدمد . روز هفتم گردو را میل کند . اگر کسی بر گردو حساسیت داشت نباید این دستورالعمل را اجرا کند. بعد از  قرائت نماز شب و قبل از گفتن جمله مورد نظر باید برای سلامتی امام زمان 300 صلوات بخوانید. راز اصلی اجابت این دعا قرائت نماز های پنج گانه و پرهیز از همان چهار شرط گفته شده می باشد که در قویترین طلسم محبت دنیا گفته شده است . (همچنین نگاه کنید به بهترین دعای محبت)

دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک

دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک معمولاً جهت اختلاف های مادی زن و شوهر بوده و هر گاه مرد یا زنی از شرایط مادی دیگری گله داشته و برای همین قهر و لجبازی می کرده استفاده می شده است. بهتر است از نمک دریایی بجای نمک معمولی استفاده شود. دعای زیر را که به دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک معروف است باید 21 مرتبه در صبح روز چهارشنبه بعد از نماز صبح قرائت کرده بر یک قاشق کوچک نمک بدمید و در غذا حل نمایید و هر دو از آن غذا میل کنید. اگر ایشان در دسترس نبودند نمک را بر درب خانه ای که همسرتان در آنجا زندگی می کند بپاشید. همان طور که در دعای قوی آشتی زن و شوهر گفته شد قرائت نماز های پنج گانه از شرط های مهم اجابت اکثر دعاها از جمله دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک می باشد ). نگاه کنید به دعای برگشت همسر به خانه)

« زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ »

دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز

دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز بهتر است در روز چهارشنبه قرائت شود. آیه 90 سوره نساء که در زیر آمده است را بعد از نماز صبح 7 مرتبه قرائت کنید به نیت آشتی بین فلانی فرزند فلانی و فلانی فرزند فلانی که در اثر لجبازی از هم دور شده اند . هم می توانید برای خود بخوانید هم برای زوجی دیگر. از شروط پایداری دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز مانند دعای قوی اشتی زن و شوهر قرائت نماز های پنج گانه می باشد. (نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا »

 دعای آشتی فوری

در مواردی که با فرد خاصی قهر هستید و می خواهید هرچه سریعتر با وی آشتی کنید می توانید از دعای آشتی فوری که در مجموعه مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد بوده و در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا با رفع کدورت باعث برقرای هر چه سریعتر صلح و آشتی می شود.مانند دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز که در بالا به آن پرداخته ایم بهتر است این دعا در روز چهارشنبه بعد از نماز صبح قرائت شود. همچنین توجه داشته باشید باید مانند دعای قوی اشتی زن و شوهر نماز های پنج گانه را در دعای آشتی فوری نیز هر روز قرائت کنید و این امر موجب پایداری و دوام دعای آشتی فوری بین افراد می شود.(همچنین نگاه کنید به بهترین دعای محبت )

«  عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ «

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *