خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای بازگشت معشوق و جلب مهر و محبت

دعایی مجرب برای بازگشت معشوق و جلب مهر و محبت

 

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای بازگشت معشوق و جلب مهر و محبت پرداخته ایم. برلی بازگشت معشوق و جلب مهر و محبت و عشق دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای بازگشت معشوق و جلب مهر و محبت,دعای قوی برای بازگشت دو معشوق به سوی هم,دعای مجرب بازگشت معشوق,دعای قوی و تضمینی بازگشت معشوق,دعای سریع الاجابه بازگشت دو معشوق,دعای قرانی برای بازگشت معشوق,ذکر و دعای مخصوص برگشت فوری معشوق,دعای مهر و محبت معشوق,دعای رسیدن عاشق به معشوق

دعایی مجرب برای بازگشت معشوق و جلب مهر و محبت

اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء» ابتداء صلوات بفرستد ، سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند.

بعد از آن یک صلوات بفرستد .

سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد ، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

********

دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق بسیار مجرب است.

برای بدست اوردن محبت شخص مقابل،۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (آیه ی ۱۷/ سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در اتش اندازد تا ۲ روز کامل گردد . اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد آمد. مجرب است:

«و ما رمیت اذ رمیت …(تا) الله رمی»

**************

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد.

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ
لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *