خانه / دعا / دعایی مجرب برای تقویت هوش و‌ حافظه و قدرت یادگیری

دعایی مجرب برای تقویت هوش و‌ حافظه و قدرت یادگیری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای تقویت هوش و‌ حافظه و قدرت یادگیری پرداخته ایم. برای تقویت هوش و حافظه و قدرت یادگیری دعا و نسخه مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای تقویت هوش و‌ حافظه و قدرت یادگیری,دعای مجرب برای تقویت هوش و زیاد شدن حافظه و افزایش یادگیری و قدرت تفکر و فهم,دعای تقویت حافظه,دعای مجرب برای زیاد شدن حافظه,دعای سریع الاجابه برای افزایش یادگیری و فهم,ذکر و دعای مجرب برای زیاد شدن هوش و حافظه,دعای مخصوص فراموشی و نسیان

دعایی مجرب برای تقویت هوش و‌ حافظه و قدرت یادگیری

دعای مجرب و قوی برای افزایش قدرت هوش و حافظه و یادگیری

برای تقویت هوش و همچنین برای زیاد شدن حافظه و افزایش یادگیری ، روزانه بیست و هفت مرتبه ذکر شریف ذیل (اسم ششم از اسماء ادریسی ) را قرائت کند و این عمل را بیست و هفت روز ادامه دهد. هوش و حافظه اش بسیار زیاد میشود.

فَلا یَفوُتُ شَیءٌ مِن عِلْمِهِ وَ لا یَؤُدُهُ .

چیزهای دیگری هم که در افزایش حافظه موثر هستند عبارتند از خواندن قرآن و همچنین استفاده از خوردنیهای حاوی گلوکز و کلسیم و فسفر و ویتامینها مثل لبنیات و گندم و خرما، عسل و شیرینی جات طبیعی .

دستورالعملی مجرب برای افزایش حافظه و از بین رفتن فراموشی

برای افزایش حافظه و دفع فراموشی ، آیه شریفه ۲۵۳ از سوره بقره را بر لوح مسی نقش نماید و با خود به همراه داشته باشد. بسیار مجرب و موثر است.

تِلْکَ الرُّسُلُ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۘ مِّنْهُم مَّن کَلَّمَ اللَّهُ ۖ وَرَفَعَ بَعْضَهُمْ دَرَجَاتٍ ۚ وَآتَیْنَا عِیسَى ابْنَ مَرْیَمَ الْبَیِّنَاتِ وَأَیَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ ۗ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلَ الَّذِینَ مِن بَعْدِهِم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَیِّنَاتُ وَلَٰکِنِ اخْتَلَفُوا فَمِنْهُم مَّنْ آمَنَ وَمِنْهُم مَّن کَفَرَ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلُوا وَلَٰکِنَّ اللَّهَ یَفْعَلُ مَا یُرِیدُ (۲۵۳)

دعایی برای افزایش حافظه و زیاد شدن هوش

برای زیاد شدن حافظه دعایی که ذکر میشود را صبح ها سه مرتبه بخواند و بر این عمل مداومت ورزد. حافظه اش تقویت میشود و افزایش می یابد.

( الَلِّهُمَ ارْزُقْنی فَهْمَ النَّبِییّنَ وَ حِفْظَ الْمُرْسَلینَ وَ اِلْهامَ الْمَلائِکهَ الْمُقَرّبینَ آمینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ.)

دعایی برای افزایش و تقویت حافظه

برای افزایش حافظه و تقویت هوش ، آیه شریفه ذیل را بر تعداد انجیر خشک بخواند و روزانه صبح ها به همراه صبحانه از آنها بخورد. پس از مدتی ، حافظه اش بسیار تقویت میشود :

إنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ

دعایی برای زیاد شدن فهم و قدرت تفکر و سخنوری

برای زیاد شدن فهم و درک و تفکر ، سوره مبارکه اسراء را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب حل کند و آن آب را در سه نوبت (روزی یک نوبت ) در سه روز متوالی بنوشد. مجرب است.

دعای افزایش حافظه و تقویت هوش :

صبح روز جمعه (بعد از اذان صبح) دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط (با گلاب و زعفران) بنویسد و با خود نگهدارد. حافظه اش بسیار زیاد خواهد شد:

اللّهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ وَاشْرَح بِهِ صَدْری وَ اطْلَقْ بِهِ لِسانی بِقُوَّتِکَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قوَّهَ اِلّا بِاللهِ العلیِّ العظیم. 

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *