خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای جدایی و طلاق بین دو نفر

دعایی مجرب برای جدایی و طلاق بین دو نفر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای جدایی و طلاق بین دو نفر پرداخته ایم. برای طلاق و‌جدایی بین دو شخص حرام دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای جدایی و طلاق بین دو نفر ,طلسم جدایی با نعل اسب,دعای جدایی با نعل اسب,دعای دلسردی و جدایی با نعل اسب,دعای جدایی انداختن بین دو حرامی,دعای طلاق و جدایی دو حرامی,طلسم و دعای نعل اسب

دعایی مجرب برای جدایی و طلاق بین دو نفر 

دعای روی نعل اسب یکی از دعاهای بسیار قوی است که طرفداران زیادی دارد که حتما نباید دعای نعل اسب روی نعل انجام بشه این دعا میتواند روی کاغذ که به شکل نعل است و یا روی فلزات مختلف بشکل نعل اسب انجام بشه که همان خاصیت دعای نعل اسب را دارد

گاه حتما باید روی کاغذ یا مواد دیگه باشه نه روی نعل اسب البته این را هم بگویم گاه ممکنه یک دعا با کسی سازگاری نداشته باشه و شاید یک دعای بادی و یا آتشی برای خیلی افراد بهتر از دعای نعل اسب جواب بده.

دعای نعل اسب برای جدایی بین دو حرام

اگر خواهید کسی را بر دیگری دلسرد کنید کمی موم و کافور را با هم ترکیب کنید و از آن یک شکل نعل بسازید و بعد آنرا در یک دیگ قرار داده و یک نعل هم در دیگ قرار دهید و آنرا بجوشانید و بعد از آن موم در طعام مطلوب قرار دهید و بگویید ای دیوان و جنیان که بر این نعل موکل هستید بیندازید جدایی و دل سردی در میان فلان بن فلان .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *