خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای جلب مهر و محبت شخص مورد نظر

دعایی مجرب برای جلب مهر و محبت شخص مورد نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای جلب مهر و محبت شخص مورد نظر پرداخته ایم. برای جلب و ایجاد مهر و محبت در دل شخص مورد نظر دعای مجرب عنوان‌شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای جلب مهر و محبت شخص مورد نظر,دعای مجرب جلب محبت شخص,دعای انداختن محبت خود در دل شخص,دعای افزایش مهر و محبت,دعای تضمینی جلب محبت دیگران,دعای جلب نظر و محبت شخص مورد نظر,دعای سریع الاجابه انداختن محبت خود در دل دیگران

دعایی مجرب برای جلب مهر و محبت شخص مورد نظر

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بنویسد این دعا را با خود دارد اما هفت روز زیاده تر نگاه ندارد بيم هلاک است

بسم الله الرحمن الرحیم

عزمت علیکم بقدرة الله و بعزة الله سبحان الله بحق الشمس و القمر و بحق الانس و الاجن سبوح قدوس و بحق جیرائیل و میکائیل و اسرافیل بنام فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة

منبع : اسرار المقاصد ص 276 و 277

***************

طلب دعای جلب محبت همسر از خداوند

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این كه با كسب كمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش كند و عرض كنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیكَ وَ إلى مَلائكَتِكَ وَ إلى رُسُلِكَ وَ إلى عِبادِكَ الصاّلِحینَ»

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *