خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای حصار شخص و دفع بلایا و مشکلات

دعایی مجرب برای حصار شخص و دفع بلایا و مشکلات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای حصار شخص و دفع بلایا و مشکلات پرداخته ایم. برای دفع بلایا و حصار شخص دعای مجرب و‌ قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای حصار شخص و دفع بلایا و مشکلات,دعای قوی برای حصار شخص – دعای حصار مجرب در برابر بلاها,دعای حصار مجرب و تضمینی,دعای حصار و سپر در مقابل بلاها,دعای حصار برای دفع بلاها,دعای حصار کردن شخص,دعای حصار در مقابل بیماری ها,متن دعای حصار قوی

دعایی مجرب برای حصار شخص و دفع بلایا و مشکلات

این روزها اکثر کسانی که ادعا میکنند با علوم غریبه ودعا نویسی حصارو حجابهایی مینویسند که از یک سری اعداد وحروفهایی استفاده میکنند شبیه به طلسم میباشد که آن را گردنامه نامگذاری کردند و انسان را از شر جن و انس در امان نگه میدارد.
اما قدرت آن چنانی ندارد وبعد از مدتی دوباره نیاز به تجدید نوشتاری دارد.
 لذا بهترین حصار وحجاب برای در امان ماندن فقط آیات قرآن کریم میباشد که یا به صورت نوشتاری ویا به صورت تلاوت مانع از آزار واذیت شر شیاطین جن وانس میشود
خداوند در قرآن کریم میفرماید:
سوره اسراء (آیه ۴۵)
وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ جَعَلْنَا بَیْنَكَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لَا یُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ حِجَابًا مَسْتُورًا (٤٥)
و هنگامی كه قرآن می‌خوانی، میان تو و آنها كه به آخرت ایمان نمی‌آورند، حجاب ناپیدایی قرارمی‌دهیم؛(۴۵)
وَجَعَلْنَا عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَنْ یَفْقَهُوهُ وَفِیٓ آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَكَرْتَ رَبَّكَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْا عَلَىٰٓ أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا (٤٦)
و بر دلهایشان پوششهایی، تا آن را نفهمند؛ و در گوشهایشان سنگینی؛ و هنگامی كه پروردگارت را در قرآن به یگانگی یاد می‌كنی، آنها پشت می‌كنند و از تو روی بر می‌گردانند.(۴۶)
بنابراین اگر احساس کردید که نیاز به حصار وحجاب در آمان ماندن از شر شیاطین جن وانس که از طلسمات. سحر وجادو .چشم زخم .مس جن. جن زدگی
تابع. همزاد بد وغیره دارید قویترین حجاب وحصار برای شما قرآن کریم میباشد .
حصار باید به اندازه طول قامت شما نوشته شود که از آیات باطل السحر .وعده ی تهدید وعذاب خدا. مس جن .چشم زخم .سوزاندن اجنه شیطانی وغیره باشد ومادام العمر با خودتون حمل کنید.
بعضیها میگویند چند آیه از قرآن ما را در آمان نگه میدارد؟ جوابشان را با این مطلب دادم  با اشاره به آیات قرآن. در قرآن کریم هیچگونه شُبهه وشکی وجود ندارد.معجزه خداوند ورسول خدا میباشد قرآن جفر جامع است.
ومن الله التوفیق

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *