خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای دفع بلا در شب و محفوظ ماندن از خطرات

دعایی مجرب برای دفع بلا در شب و محفوظ ماندن از خطرات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای دفع بلا در شب و محفوظ ماندن از خطرات پرداخته ایم. برای دفع خطرات و بلایا قبل از خواب و هنگام شب دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای دفع بلا در شب و محفوظ ماندن از خطرات,دعای مجرب برای دفع بلا در شب – دعای قبل از خواب جهت محفوظ ماندن از خطرات,دعای تضمینی دفع بلاها در شب,دعای قوی و معتبر دفع بلا در شب,دعای قبل از خواب شب,دعای در امان ماندن از بلا در شب,دعای حفظ از خطرات و بلا قبل از خواب شب

دعایی مجرب برای دفع بلا در شب و محفوظ ماندن از خطرات

در حدیث دیگر فرموده که هر که هر شب این دعا را بخواند، تا صبح وی را عقرب و هیچ گزنده نگزد:

اَعُوذُ بِکَلِماتِ اللّهِ التّاماتِ الَّتى لایُجاوَزْ هُنَّ بَرٌ وَلا فاجِرٌ مِنْ شَرِّ ماذَرَاءَ وَمِنْ شَرِّ مابَرَاءَ وَمِنْ شَرِّ کُلِّ دابَّهٍ هُوَ اخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّى عَلى صِرطٍ مُسْتَقیمٍ.

از جناب امام رضا علیه السلام منقول است که هر که در وقت خواب این آیه را بخواند خانه برسرش خراب نشود:

اِنَّ اللّهَ یُمْسِکُ السَّمواتِ وَاْلاَرْضَ اَنْ تَزُوِ لاوَلَئِنْ زاَلتا اِنْ اَمْسَکَهُما مِنْ اَحَدٍ مِنْ بَعْدِهِ اِنَّهُ کانَ حَلیما غَفُورا.

از حضرت صادق علیه السلام منقول است که چون کسى برختخواب رود، بگوید:

اَلّلهُمَّ اِنّى اَحْتَبْسَتُ نَفْسى فَاحتَبِسْها فى مَحَلِّ رِضْوانِکَ وَمَغْفِرَتِکَ وَاِنْ رَدَدْتَها فَارْدُدْها مُؤ مِنهً عارِفَهً بِحَقِّ اَوْلِیائِکَ حَتّى تَتَوَفّاها عَلى ذلِکَ.

در حدیث دیگر فرمود که حضرت رسول صلّى اللّه علیه وآله وسلّم در این وقت آیه الکرسى میخواندند و بعد ازآن مى گفتند:

بِسْمِ اللّهِ آمَنْتُ بِاللّهِ وَکَفَرْتُ بِالطّاغُوتِ اَلّلهُمَّ احْفَظْنى فى مَنامى وَفى یَقِظَتى و بهتر اینست که آیه الکرسى را تا هُمْ فیها خالِدوُنَ بخواند.

در حدیث دیگر فرمود که چون برختخواب رفتى تسبیح حضرت فاطمه صلوات اللّه علیها بخوان و آیه الکرسى و:

قُلْ اَعُوذُ بِرَبِّ النّاسِ وَقُلْ اَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَق و ده آیه از اول سوره والصافات و ده آیه از آخر سوره والصافات بخواند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *