خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای رفع اضطراب و استرس و رسیدن به آرامش

دعایی مجرب برای رفع اضطراب و استرس و رسیدن به آرامش

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای رفع اضطراب و استرس و رسیدن به آرامش پرداخته ایم. برای رسیدن به آرامش و رفع اضطراب دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای رفع اضطراب و استرس و رسیدن به آرامش,ادعیه مجرب برای رسیدن به آرامش روح و روان – اذکار قرآنی برای رفع پریشانی,اذکار قرآنی برای رسیدن به آرامش,ادعیه تضمینی برای آرامش روح و روان,ذکر و دعای قوی جهت آرامش روح و روان,دعای تضمینی و قوی رفع پریشانی,بهترین دعای رفع پریشانی,دعای رفع اضطراب

دعایی مجرب برای رفع اضطراب و استرس و رسیدن به آرامش

در طول روز به تفصیل درمورد نعمت های الهی و الطاف خداوند نسبت به خود فکر کنید و شکر تمامی نعمت هایتان باشید. از پروردگار عالم و اهل بیت (ع) یاری بطلبید و با نیروی مضاعف به زندگی تان بپردازید.

آگاه باشید که محبت خداوند نسبت به بندگانش توصیف ناپذیر است و نمی توان آن را محدود کرد.

” اَلا بذِکرِالله تَطمَئِنُ القلوب” گواه روشنی است که وجود خدا و حس حضور او مایه آرامش بندگان است. هم چنین با خواندن دعاهای دیگر مفاتیح الجنان هم چون دعای کمیل، دعای ندبه، دعای مکارم الاخلاق، مناجات شعبانیه، زیارت عاشورا، زیارت جامعه کبیر می توان از نگرانی ها و اضطراب ها دور شد. خواندن قرآن موجب رفع دلشوره و کسب آرامش می شود. سوره هایی نظیر احقاف هر جمعه، مداومت بر سوره های قدر،عصر و هم چنین آیت الکرسی نیز در آرامش شما بی تاثیر نخواهند بود.

مداومت بر استغفار و گفتن ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه و ذکر لا حول و لا قوه الا با الله العلی العظیم نیز بر رفع پریشانی بسیار موثر است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *