خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای رفع دلبستگی و فراموشی عشق گذشته

دعایی مجرب برای رفع دلبستگی و فراموشی عشق گذشته

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای رفع دلبستگی و فراموشی عشق گذشته پرداخته ایم. برای فراموشی عشق قدیمی و رفع دلبستگی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای رفع دلبستگی و فراموشی عشق گذشته,دعای مجرب برای رفع دلبستگی,دعای سریع الاجابه رفع دلبستگی به شخص,دعای فراموش کردن عشق قدیمی,دعای از یاد بردن عشق و محبت عشق قدیمی,دعای آرامش دل

دعایی مجرب برای رفع دلبستگی و فراموشی عشق گذشته

فراموشی عشق

برای نجات شخصی که به عشق پردردسر دچار شده و زندگیش از آن تباه شده

جهت رفع دلبستگی و فراموش نمودن عشق و محبتی که موجب آزار و زحمت گردیده و ایجاد خسران نموده است چنین کن

این ایه را بخوان و بر خود بدم

يُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِينَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الآخِرَةِ وَيُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِينَ وَيَفْعَلُ اللّهُ مَايَشَاءُ﴿۲۷﴾

معنی آیه فوق :

خدا اهل ایمان را با عقیده ثابت در حیات دنیا و در آخرت پایدار می‌دارد و خداوند ستمکاران را به حال گمراهی وا می‌گذارد و خدا هر چه بخواهد (به اختیار مطلق) می‌کند.

معانی کلمات آیه

«یُثَبِّتُ»: ثابت قدم می‌دارد. جاوید و ماندگار می‌دارد. «بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ»: به سبب سخن راست و ایمان تزلزل‌ناپذیر. بر سخن درست که کلمه توحید است. با توجّه به نکته اخیر، معنی آیه چنین می‌شود: خداوند مؤمنان را در دنیا و آخرت (که گور نخستین منزل آن است) بر کلمه توحید ثابت نگاه می‌دارد، و … یعنی در پرتو حفاظت و مراقبت خدا، مؤمنان در دنیا در برابر تهدیدات کافران و وسوسه‌های شیطان، تسلیم نمی‌شوند و بر دین و ایمان ماندگار می‌مانند، و در گور که بخشی از جهان دیگر است در پاسخ به فرشتگان خدا در نمی‌مانند و کلمه توحید را بر زبان می‌رانند، و در رستاخیز به هنگام رویارویی با خدا سرگردان و پریشان نمی‌گردند. «الظَّالِمِینَ»: کافران.

بی شک دلت ارام و ان عشق از دلت بیرون رود.

مخزن تعویذات

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *