خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای رفع مشکلات و طلب حاجت فوری و رفع مشکلات

دعایی مجرب برای رفع مشکلات و طلب حاجت فوری و رفع مشکلات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای رفع مشکلات و طلب حاجت فوری و رفع مشکلات پرداخته ایم. برای رفع مشکلات و سختی ها و رسیدن به حاجات مهم و بزرگ دعای مجرب و فوری عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای رفع مشکلات و طلب حاجت فوری و رفع مشکلات,دستورالعمل و دعایی مجرب برای طلب حاجت و رفع سختی ها و دشواری ها,دعای مجرب برای طلب حاجت,دستورالعمل قرآنی برای حاجت روایی,ذکر و دعای سریع الاجابه برای رفع سختی ها و مشکلات,دستور قوی و تضمینی برای برآورده شدن حاجت,ختم قرآنی قوی به جهت طلب حاجت ضروری و مهم

دعایی مجرب برای رفع مشکلات و طلب حاجت فوری و رفع مشکلات

۱- أستغفر الله ربی و أتوب إلیه . هزار مرتبه قرائت شود. خواص این ذکر بسیار زیاد است از جمله برای دفع بلیات و از بین رفتن سختیها و دشواریهاست.
۲- أعتصمت بالله . این ذکر را ۱۰۶۹ مرتبه تکرار کند. برای دفع شر دشمن بسیار مفید و مجرب است.
۳- توکلت على الله . این ذکر را ۱۰۲۳ مرتبه تکرار کند . برای طلب حاجت و حاجت روا شدن و دفع حوادث و پیشامدهای بد ، بسیار موثر و مجرب است.

ختمی مجرب برای طلب حاجت

روزانه یک مرتبه سوره مبارکه حشر را بخواند و این عمل را چهل و یک روز ادامه دهد. در حاجت روا شدن بسیار مجرب است.

دعایی برای طلب حاجت فوری

برای رسیدن به حاجت فوری ، در مدت هفت شب متوالی سوره مبارکه طه را از آیات ششم تا سی و ششم قرائت کند ، حاجتش روا میشود. مجرب است.

دستورالعملی جهت حاجت ضروری ومهم که مجرب است

صبح روز جمعه نیت کند و به حمد خدا مشغول شود سپس در مکانی ساکت اول بدون سخن گفتن ذکر  الهی یا ربی را ٢۰۰۰ مرتبه با صبر و حوصله تکرار نماید و سپس ذکرسبحان الله را ٣۰ مرتبه و بعد ذکر الحمدالله را ٣۰ مرتبه و در آخر ذکر الله اکبر را نیز ٣۰مرتبه تکرار کند و در سه مرتبه پایان با توجه قلبی طلب حاجت نماید.
مجرب است.

*******************************

کلمات کلیدی مرتبط با دعای طلب حاجت و رفع مشکلات

اذکار بسیار مجرب برای طلب حاجت و دفع بلا – دعای طلب حاجت – دعای حاجت روا شدن – ذکر برای حاجت روا شدن – ذکر طلب حاجت – ذکر دفع بلا – ذکر از بین رفتن سختیها – ذکر برای دفع دشمن – ذکر دفع شر دشمن

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *