خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای رفع و درمان درد شکم و ورم شکم

دعایی مجرب برای رفع و درمان درد شکم و ورم شکم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای رفع و درمان درد شکم و ورم شکم پرداخته ایم. برای رفع درد شکم و درمان درد قولنج و شکم دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای رفع و درمان درد شکم و ورم شکم,دعای برطرف شدن درد شکم,دعای رفع قولنج کمر,دعای شفای قولنج گردن,دعای رفع پیچش و صدای شکم,دعای درمان ورم شکم,دعای از بین رفتن صدای شکم,دعای رفع سریع قولنج گردن و کمر

دعایی مجرب برای رفع و درمان درد شکم و ورم شکم

دعاى برطرف شدن درد شكم و قولنج :

براى درد شكم و قولنج و نحو آن مى خوانى :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ وَذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً

تا آخر آيه پس مى خوانى سوره حمد را هفت مرتبه و اين مجرّب است

روایت شده:

شخصی از درد شکم برادرش، خدمت رسول خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) شکایت کرد، حضرت فرمود: به برادرت بگو شربتی از «عسل با آب گرم» بیاشامد.

فردای آن روز خدمت حضرت آمد و گفت: آن شربت را به او نوشاندم فایده‌ای نبرد، فرمود: خدا راست گفت و شکم برادرت دروغ گفت؛ برو و به او شربت عسل بده و آن را «هفت مرتبه» با «سوره حمد» تعویذ کن.

وقتی آن مرد رفت، حضرت به امیرمؤمنان فرمود: به درستی که برادر این مرد منافق است، به همین دلیل آن شربت به او سود نمی‌دهد. [البته روشن است که بیان پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) در مورد نفاق مرد یاد شده به علم آن حضرت مربوط می‌شود و نمی‌توان همیشه به استناد عدم تأثیر این تعویذ حکم به نفاق کسی کرد.]

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *