خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای زیباشدن و شفافیت و‌ نورانی شدن صورت

دعایی مجرب برای زیباشدن و شفافیت و‌ نورانی شدن صورت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای زیباشدن و شفافیت و‌ نورانی شدن صورت پرداخته ایم. برای شفافیت و نورانی شدن صورت دعا و دستور مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای زیباشدن و شفافیت و‌ نورانی شدن صورت,دستورالعمل و دعای مجرب برای زیبا شدن صورت و شفافیت پوست و نورانی شدن صورت و باطن,دعای زیبا شدن صورت,دعای زیبا شدن چهره,دعای قوی و مجرب برای نورانی شدن صورت,دعای سریع الاجابه برای شفافیت پوست

دعایی مجرب برای زیباشدن و شفافیت و‌ نورانی شدن صورت

دستورالعملی برای رفع جوش و لکهای صورت و بدن

مقداری عرق لیمو از عطاری تهیه نماید و آیه شریفه ۳ از سوره مبارکه تغابن را بیست و هفت مرتبه بر آن بخواند و هنگام خواب از این عرق لیمو بر صورت (یا هر قسمتی از بدنش که جوش و لک دارد ) بمالد و صبح هنگام هم صورت یا قسمتی از بدنش که جوش و لک دارد را با آب نیم گرم بشوید و این عمل را بیست و یک روز ادامه دهد. به اذن خداوند تبارک و تعالی تمام جوشها و لکها از بین میرود .

( فَأَحْسَنَ صُوَرَکُمْ وَإِلَیْهِ الْمَصِیرُ )  (سوره مبارکه تغابن آیه شریفه ۳) .

دعا و دستورالعملی مجرب برای زیبا شدن چهره

برای زیبا شدن صورت و شفافیت پوست ، سعی کند که پیوسته با وضو باشد. برای زیبا شدن چهره ، پس از هر نماز دستهایش را به حالت دعا بالا ببرد و کف دستهایش رو به آسمان باشد و چهارده مرتبه ذکر شریف (یا جمیل) را بخواند و سپس دستهایش را به صورتش بمالد . اگر بر این عمل مداومت ورزد زیبایی چهره اش زیاد خواهد شد.

ذکری مجرب برای نورانی شدن صورت و باطن

برای زیاد شدن نور صورت و نور باطن ، ذکر شریف ذیل را روزانه چهل و یک مرتبه بخواند و بر آن مداومت ورزد. مجرب است.

یا حى یا قیوم یا من لا اله الا انت

دعایی برای درمان ریزش موی مژه :

برای درمان ریختن مژه (ریزش موی مژه)  ، آیات شریفه ذیل را بنویسد و در آب حل کند و سه نوبت بنوشد. همچنین در کاغذ بدون خط بنویسد و به خود بیاویزد.

آیات ذیل :

ثُمَّ أَفِیضُوا مِنْ حَیْثُ أَفَاضَ النَّاسُ وَاسْتَغْفِرُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ( آیه ۱۹۹ سوره مبارکه بقره)

أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ ( سوره مبارکه توبه آیه ۱۹)

برگرفته از سایت دعاسایت

یک دیدگاه

  1. علی رضا سالار

    عالی بود دمتگرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *