خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای شفای بیماری و رفع مریضی

دعایی مجرب برای شفای بیماری و رفع مریضی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای شفای بیماری و رفع مریضی پرداخته ایم. برای شفا و درمان بیماری و مریضی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای شفای بیماری و رفع مریضی,دعای تضمینی و مجرب برای درمان بیماری ها و رفع مریضی,دعای مخصوص درمان بیماری,دعای درمان سریع و فوری بیماری,بهترین دعای رفع مریضی,دعای سریع الاجابه برای رفع فوری مریضی,بهترین دعای قرآنی برای شفای بیماری,قوی ترین دعای مخصوص رفع مریضی

دعایی مجرب برای شفای بیماری و رفع مریضی

شیخ کفعمى در کتاب«مصباح» فرموده:هرگاه در تو مرضى باشد،به موضع سجده خود دست بکش،و آن را پس از نماز واجب‏ هفت مرتبه بر آن موضع بمال و بگو این دعا را:

یا مَنْ کَبَسَ الْأَرْضَ عَلَى الْمَاءِ وَ سَدَّ الْهَوَاءَ بِالسَّمَاءِ وَ اخْتَارَ لِنَفْسِهِ أَحْسَنَ الْأَسْمَاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذَا وَ کَذَا وَ ارْزُقْنِی وَ عَافِنِی مِنْ کَذَا وَ کَذَا.

اى که زمین را بر آب فشرد،و هوا را به ‏آسمان بست،و بهترین نامها را براى خویش برگزید،بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست،و با من چنین‏ وچنان کن‏ و روزى‏ ام ده،و سالمم بدار از چنین‏ وچنان.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *