خانه / دعا / دعایی مجرب برای لاغری و خوش اندامی از شیخ بهایی

دعایی مجرب برای لاغری و خوش اندامی از شیخ بهایی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای لاغری و خوش اندامی از شیخ بهایی پرداخته ایم. برای لاغرشدن و داشتن اندام خوب دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای لاغری و خوش اندامی از شیخ بهایی,دعای قوی لاغری,دعای سریع الاجابه لاغری,دعای مخصوص لاغری فوری,دعای لاغری اندام بدن,دعای شیخ بهایی برای لاغری,طلسم قوی و مجرب لاغری شیخ بهایی

دعایی مجرب برای لاغری و خوش اندامی از شیخ بهایی

طلسم لاغری با کهیعص

این طلسم را با گلاب و زعفران روی کاغذ سفید بدون خط در جهت خلاف عقربه های ساعت بنویسید و بخورید اثرش بعد از ۲ هفته ظاهر میشود.

در جهت خلاف عقربه های ساعت یعنی:

از سمت چپ شروع کنید . اول سه تا کهیعص های بالا بنویسید رو به سمت چپ ، ( از چپ به راست )دو تا کهیعص های سمت چپ رو بنویسید بعد بروید پایین و اون سه تا کهیعص های پایین رو بنویسید بعد به سمت راست اون دو تا کهیعص ها رو بنویسید .

به این ترتیب جهت گردش نوشتن شما از چپ به راست بوده .

بعد که با گلاب و زعفران نوشتین این نوشته رو ببرن توی یه لیوان آب بزنید یعنی کاغذ رو بزنید توی آب تا اون نوشته هاش حل بشه در آب بعد کاغذ رو بیرون آورده و اون لیوان آب رو بخورید

خوردن آب دعا :

تو هر دعایی که گفته میشه دعا رو به خورد طرف بدهید یا خودتون بخورید منظورش این نیست که کاغذ رو بخورید که بعضیا می پرسند!!

بلکه منظورش این هست که کاغذ رو تو آب بزنید بعد در بیارین و فقط آب رو میل کنید .

قانون ثابت در دعا نوشتن رو هم باید قبل از هر دعا نوشتنی رعایت کنید و اون ، اینکه دعا توی ساعت و روز خاص خودش نوشته بشه که برای اینکار باید به جدول ساعات دعا نوشتن که در این وب هست مراجعه بشه ،

چنانچه کسی از این جدول سر در نمیاره میتونه به جای اون دعای تبدیل نحس به سعد رو بخونه که این دعا هم در قسمت ارشیو موضوعی و برچسب ها هست و بعد دعای اصراف عمار رو بخونه .

بعد که دعا رو نوشت دعای برگردوندن عمار رو بخونه .

این دو دعا ( دعای تبدیل نحس به سعد و دعای اصراف عمار ) فقط برای دعاهای نوشتنی هست و برای دعاهای «خوندنی » دیگه نیازی نیست .

هنگام نوشتن دعا با وضوء باشین و رو به قبله بنشینید ،

اگر در این حین عطر زده باشید یا عود بسوزونید هم بهتر هست ولی الزامی نیست.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *