خانه / دعا / دعایی مجرب برای کارگشایی و رفع گرفتاری و مشکلات

دعایی مجرب برای کارگشایی و رفع گرفتاری و مشکلات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای کارگشایی و رفع گرفتاری و مشکلات پرداخته ایم. برای کارگشایی و رفع سختی ها و مشکلات دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای کارگشایی و رفع گرفتاری و مشکلات ,دعاهای رفع مشکلات,دعاهای گشایش در مشکلات,دعاهای قرآنی برای کارگشایی,دعاهای مخصوص رهایی از مشکلات,دعاهای قوی و تضمینی کارگشایی

دعایی مجرب برای کارگشایی و رفع گرفتاری و مشکلات 

امام صادق (ع) فرموده است:

برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آنرا در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آنرا قضا نماید و آن این است که هرروز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

ترجمه دعا :

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش ازآن اوست. زنده میکند و می می راند. می می راند و دوباره زنده می‌کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

«اعوذ بالله السمیع العلیم»

«به خداوند شنوای دانا پناهنده می‌شوم.»

دعای مجرب برای رفع مشکلات جهت هر مشکلی که دارید

بیشتر بخوانید  دعای فوری کارگشایی – دعای شکست و ناکامی دشمن

گویند از حضرت‌امیرالمؤمنین«ع» منقول است هرگاه مشکلی مرا پیش آمد این کلمات بر سه پاره کاغذ می نوشتم ودر آب روان می‌انداختم. آن مشکل حل می ‌شد و کلمات این است.

«هُوَ الحافِظُ وَ الْکافِیُ وَحْدَهُ»

امیدواریم مشکلات شما به زودی رفع شود و حاجت بگیرید.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *