خانه / دعا / دعایی مجرب برای گشایش در زندگی و افزایش رزق و روزی

دعایی مجرب برای گشایش در زندگی و افزایش رزق و روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای گشایش در زندگی و افزایش رزق و روزی پرداخته ایم. برای افزایش رزق و روزی و گشایش در زندگی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانی‌ که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای گشایش در زندگی و افزایش رزق و روزی,دعای افزایش خیر و برکت در زندگی و گشایش رزق و روزی مجرب,دعای خیر و برکت در زندگی,دعای افزایش رزق و روزی,دعای افزایش برکت در زندگی,دعای مخصوص گشایش روزی,دعای باز شدن روزی بسته شده,دعای سریع الاجابه برای وسعت روزی

دعایی مجرب برای گشایش در زندگی و افزایش رزق و روزی

این دعا برای فتوحات و گشایش ها و خبرهای خوش موثر است و چنانچه این دعا در خانه یا محل کار نوشته شود و در آن جا بیاویزند منفعت های زیاد دارد و موجب برکت و نعمت است.

هر کس بخواهد خداوند به او دولت و ثروت عنایت فرماید و گشایش های زیاد و فتوحات غیبی به او برسد، این دعا را ورد خود سازد.

بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهُمَّ اِنّی اَسأَلُکَ یا قَریبَ الفَتحِ وَ الفَرَجَ یا رَبَّ الفَتحِ وَ الفَرَج یا اِلهَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ عَجِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ سَهِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ یا فَتّاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا مِفتاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا فارِجَ الفَتحِ وَالفَرَجِ یا صانِعَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا غافِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا رازِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا خالِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا صابِرَالفَتحِ وَ الفَرَجِ یا ساتِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ وَاجعَل لَنا مِن اُمُورِنا فَرَجاً وَ مَخرَجاً اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعینَ بِرحمتک یا اَرحَمَ الرّاحمینَ.

مجمع الدعوات، ص ۲۰۰ و ۲۰۱

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *