خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب هنگام وارد شدن به منزل و خانه جدید

دعایی مجرب هنگام وارد شدن به منزل و خانه جدید

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب هنگام وارد شدن به منزل و خانه جدید پرداخته ایم. برای ورود به خانه و منزل جدید دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب هنگام وارد شدن به منزل و خانه جدید،برای وارد شدن به منزل جدید,دعا موقع ورود به خانه جدید,دعا به هنگام وارد شدن به منزل جدید,دعای خیر و برکت در خانه جدید,دعای خوش یمن بودن خانه جدید,دعای افزایش برکت در منزل و خانه نو

دعایی مجرب هنگام وارد شدن به منزل و خانه جدید

در منابع حدیثی دعاها و اعمالی در زمینه ورود به منزل جدید وارد شده است :

1. امام صادق(ع) به نقل از پیامبر خدا(ص) فرمود:

«هر کس خانه‌اى می‌سازد، گوسفند چاقى قربانى کند و گوشت آن‌را به بینوایان بدهد، و بگوید: “اللَّهُمَّ ادحَر عَنّی مَرَدَةَ الجِنِّ وَ الإِنسِ وَ الشَّیاطینِ، و بارِک لَنا فی بُیوتِنا” (خدایا! سرکشانِ جنّ و انس و شیاطین را از من بِران و خانه‌هایمان را براى ما مبارک گردان)؛ اگر چنین کند، آنچه خواسته است، به او عطا می‌کنند».

2. رسول خدا(ص) به حضرت على(ع) فرمود:

«اى على! هر گاه در جایى فرود آمدى، بگو: “اللّهمّ أَنْزِلْنِی مُنْزَلًا مُبارَکاً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْمُنْزِلِینَ” (خدایا! مرا در منزلگاهى خجسته فرود آور، که تو بهترینِ فرودآورندگانى‏)، تا از برکت این دعا خیر آن منزل نصیبت شود، و شرّش از تو دفع گردد»

البته روایت اخیر سفارشی کلی و برای همه مکان‌هایی است که انسان می‌خواهد آن‌جا را به عنوان محل اقامت خود – هر چند به مدت بسیار کوتاه – قرار دهد، ولی حداقل یکی از مصادیق عمل به این حدیث، برای ورود به منزل جدید می‌باشد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *