خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی هنگام خروج از منزل برای رفع بلا و‌ خطرات از امام رضا(ع)

دعایی هنگام خروج از منزل برای رفع بلا و‌ خطرات از امام رضا(ع)

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی هنگام خروج از منزل برای رفع بلا و‌ خطرات از امام رضا(ع) پرداخته ایم. برای رفع بلایا و خطرات هنگام خروج از منزل دعای مجرب و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی هنگام خروج از منزل برای رفع بلا و‌ خطرات از امام رضا(ع),دعای خروج از منزل امام صادق برای در امان ماندن از بلاها,دعای خارج شدن از خانه,دعای قرآنی موقع خروج از خانه,دعای حفظ از بلا هنگام خروج از خانه,دعای در امان ماندن از بلا هنگام خارج شده از خانه,دعای به هنگام خروج از منزل

دعایی هنگام خروج از منزل برای رفع بلا و‌ خطرات از امام رضا(ع)

امام رضا (ع) مى‌ فرماید پدرم هرگاه از منزل خارج مى ‌شد مى ‌گفت :

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ خَرَجْتُ بِحَوْلِ اللّهِ وَقُوَّتِهِ لا بِحَوْلٍ مِنّى وَلاَ قُوَّتی بَلْ بِحَوْلِکَ وَقُوَّتِکَ یا رَبِّ مُتَعَرَّضا لِرِزْقِکَ فَأْتِنی بِهِ فی عافِیَهٍ.

معنی دعا :

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانى اش همیشگى است ، خارج شدم به قوت و نیروى خداوند نه به قدرت و نیروى خویش بلکه به قدرت و نیروى تو اى پروردگارم روزى‌ ات را خواستارم ، آن را در همین عافیت به من عنایت کن.

امام رضا علیه‌ السلام از پدرش از حضرت صادق علیه ‌السلام نقل مى ‌کند :

هرگاه از منزلت بیرون رفتى بگو :

بِسْمِ اللّهِ تَوَکَّلْتُ عَلَى اللّهِ ما شاءَ اللّهُ لا قُوَّهَ إلاّ بِاللّهِ اللّهُمَّ إِنّی أَسْئَلُکَ خَیْرَ ما خَرَجْتُ لَهُ وَأَعُوذُ بِکَ مِنْ شَرِّ ما خَرَجْتُ إِلَیْهِ ، اللّهُمَّ وَسِّعْ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَأَتِمَّ عَلَیَّ نِعْمَتَکَ وَاسْتَعْمِلْنی فی طاعَتِکَ وَاجْعَلْنی راغِبا فیما عِنْدَکَ وَتَوَفَّنی فی سَبیلِکَ وَعَلى مِلَّتِکَ وَمِلَّهِ رَسُولِک .

معنی دعا :

به نام خدا ، توکل کردم بر خداوند ، آنچه خدا خواهد ، جنبش و نیرویى نیست مگر به خداوند ، خداوندا ! خیر آنچه به خاطرش از خانه بیرون شدم از تو مى ‌خواهم و از شرّ آنچه به خاطرش بیرون آمدم به تو پناه مى‌ آورم . خداوندا ! از فضلت بر من وسعت بخش و نعمتت را بر من کامل کن و مرا در طاعتت به کار گیر و اشتیاقم را در آنچه نزد توست قرار ده و مرا بر آیینت و آیین رسولت بمیران .

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *