خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی پرفضیلت جهت توسعه مال و ثروت و افزایش رزق و‌ خیر

دعایی پرفضیلت جهت توسعه مال و ثروت و افزایش رزق و‌ خیر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی پرفضیلت جهت توسعه مال و ثروت و افزایش رزق و‌ خیر پرداخته ایم. برای افزایش و وسعت و گشایش مال و ثروت و رزق و برکت دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی پرفضیلت جهت توسعه مال و ثروت و افزایش رزق و‌ خیر,بهترین دعای مخصوص پولدار شدن و برکت در مال و وسعت رزق و روزی,بهترین دعای رزق و روزی,قوی ترین دعای مخصوص پولدار شدن,دعای سریع الاجابه برای وسعت رزق و روزی,ذکر و دعای تضمینی برای پولدار شدن,دعای قرانی برای ثروتمند شدن سریع,ختم آیه قرآنی مخصوص پولدار شدن,دعای معتبر و مجرب برای به دست آوردن پول و ثروت زیاد و فراوان,طلسم قوی و مجرب پولدار شدن و روزی

دعایی پرفضیلت جهت توسعه مال و ثروت و افزایش رزق و‌ خیر

اگر بنا باشد تا آیه ای از قرآن کریم را بعنوان مجرب ترین آیه جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت بدانیم، بدون شک آن آیه؛ آیات ۲و۳ سوره طلاق است که به( و من یتق الله مشهور )می باشد. در خصوص خواص این آیات، بزرگان فرموده اند که تأثیرآن در گشایش روزی و برکت در رزق مجرب و تضمینی است اما باید با اخلاص و مداومت خوانده شود.

خاصیت آیه «من یتق الله…» {در برکت در مال و وسعت رزق و روزی}

هر کس تقوای الهی پیشه کند و از گناه دوری کند ،خداوند راه نجاتی برای او فراهم می کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می دهد و هر کس بر خدا توکل نماید خدا او را کفایت می کند و خداوند فرمان خود را به انجام می رساند و خدا برای هر چیزی اندازه ای داده است.

دعا برای پولدار شدن

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

ختم آیه من یتق الله جهت وسعت رزق و روزی

از برای وسعت رزق و گشایش روزی در روز پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هر روز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور- آیات دو و سه سوره طلاق: و من یتق الله تا لکل شی قدرا – را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب است و بعد از اتمام هر آیه بگوید: “یا فتاح یا رزاق یا واسع”

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *