خانه / دعا / دعای احضار جن مسلمان دفع خطرات و بلاهای غریبه

دعای احضار جن مسلمان دفع خطرات و بلاهای غریبه

در یکی دیگر از پست ها، مطالب، عناوین و ادعیه سریع الاثر سایت هاروس. قصد داریم به شما عزیزان دعای احضار جن مسلمان دفع خطرات و بلاهای غریبه را بیاموزیم. در واقع اگر می خواهید از بلا ها، خطرات و شر اجنه در امان بمانید و اگر علاقه دارید که با دنیای اجنه آشنا شوید. این دعا را می توانید بخوانید که برای جلب جن مسلمان کاربرد دارد.

,دعای اجنه,دعای دفع اجنه,دعای احضار اجنه,دعای دفع اجنه و شیاطین,دعای دوری اجنه از خانه,دعای تسخیر اجنه,دعای جذب اجنه,دعای کشتن اجنه,دعای حرز اجنه,دعای دوری از اجنه,دعای دفع اجنه و شیاطین از خانه,دعای دفع جن از بدن,دعای دفع جن از خانه,دعای دفع جن در مفاتیح,دعای دفع جن کافر,دعای دفع جن و انس

دعای احضار جن مسلمان دفع خطرات و بلاهای غریبه

دعای احضار جن مسلمان دفع خطرات و بلاهای غریبه,دعای دفع جن میکائیل,دعای دفع جن و روح,دعای احضار جن مسلمان,دعای احضار جن صوتی,دعای احضار جن مسلمان صوتی,دعای احضار جن در خانه,دعا برای دفع اجنه و شیاطین,دعای دوری جن از خانه,دعا برای دوری جن از خانه,دعای کشتن جن,دعاي دوري از جن,دعا برای دوری از اجنه

دعای احضار جن غریبه مجرب

سوره جن را 89 بار بدون بسم الله بخوانید و بعد از هر یک بار بگویید:

((توکلوا یا خدام هذه السورة الشریفه من قرآن العظیم واجلبوا جماعة الاجنه عندي بحق طنيش اكريوك هيوت هيثا هرهيثا شمهيثا شماخه اشماخه رهيثا ناهيثا بارك الله فيكم و عليكم يا خدام الشريف))

عزیزان بنده حقیر میگویم هیچگونه مسئولیت در قبال عواقب احضار نمیپذیرم چون خیلی از عزیزان بعد از احضار به علت ترس دچار مشکلات روحی شدن و بنده بارها اخطار دادم اگر جنبه و توانایی احضارندارید انجام ندهید!!!

و اما وقت خواندن سوره پس از نیمه شب شرعی و بخورات عمل لبان نر و جاوی به قسمت مساوی!

چهار گیلاس آب اطرافتان بگذارید و نشانه موفقیت احضار این است که آب در گیلاس به تلاطم درخواهد آمد.

توجه: این احضار فقط یک بار و یک جلسه خواهد بود پس هر سوالی دارید در همان یک جلسه بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *