خانه / دعا / دعای اصلاح آدم فاسد و زناکار سریع الاجابه و فوری

دعای اصلاح آدم فاسد و زناکار سریع الاجابه و فوری

امروز و در این پست از سایت هاروس، مرجع ادعیه و اذکار اسلامی و قرآنی و راهگشا ها. دعای اصلاح آدم فاسد و زناکار سریع الاجابه و فوری را می خوانیم.

این دعا سبب می شود اگر خدایی نکرده یکی از عزیزان شما درگیر این مسئله شده است و زندگی خود را به هم ریخته از آن آزاد و رها شود. زندگی خود را دوباره بسازد.

ان شاء الله که پس از خواندن این ادعیه و انجام این دستورات مشکل شما حل می گردد.

,دعای زناکار,دعای توبه مرد زناکار,دعای توبه زن زناکار,دعای بستن زن زناکار,دعای رفع زن بدکاره,دعا برای دفع زن بدکاره,دعای دفع زن بدکاره,دعای حل اختلاف,دعای حل اختلاف زن و شوهر,دعای حل اختلافات زناشویی,دعای حل اختلاف زوجین,دعای رفع اختلاف زن و شوهر,دعای رفع اختلاف خانوادگی,دعای رفع اختلافات خانوادگی

دعای اصلاح آدم فاسد و زناکار سریع الاجابه و فوری

دعای اصلاح آدم فاسد و زناکار سریع الاجابه و فوری,دعای رفع اختلاف,دعای رفع اختلاف خانواده,دعای رفع اختلاف بین دو نفر,دعای حل اختلاف زن و شوهر با سوره واقعه,دعا برای حل اختلاف زن و شوهر,دعای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا برای حل اختلاف بین زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا جهت رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعای برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای حل شدن اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف زوجین,

این راهگشا برای مرد و زن کاربرد دارد و اگر دقیقا به شکلی که در دستور آن آمده است انجام دهید مطمئن باشید که به لطف خدای بزرگ حاجت می گیرید.

برای اصلاح مرد یا زن زناکار و یا هر انسان قاسق دیگری این دستور مجرب است

بر روی بطری شیشه ای که محلول روحانی ( گلاب زعفران ) را در آن نگهداری میکنید ٬  این آیه را بنویسید

بعد مقداری از این محلول را با آب خیلی کم حل کرده و سپس با عسل مخلوط کنید و به آن شخص بخورانید .

آیه این است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

یا ایها الذین آمنوا أوفوا بالعقود أحلت لکم بهیمة الانعام الا ما یتلی علیکم غیر محلی الصید و انتم حرم ان الله یحکم ما یرید ( سوره مائده آیه ۱ ) 

و همچنین این آیه را با خودکار یا ماژیک بر روی پارچه سفید نوشته و در قبرستان دفن کرده و موقع دفن کردن آن این دعا را بر آن بخوانید :

اللهمَّ امْحوا الزِّنا و الزَّیْغِ مِنْ قلب فلانه بنت فلانه فَإِنَّکَ فَعّالُ لِما یُرید و أنتَ القادرُ لِما تَشاءُ یا ارحم الراحمین 

و بجای فلان بن فلانه و یا فلانه بن فلانه اسم شخص و مادرش را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *