خانه / دعا / دعای الهی هذه صلاتی صلیتها برای رواشدن حاجات مهم

دعای الهی هذه صلاتی صلیتها برای رواشدن حاجات مهم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعای الهی هذه صلاتی صلیتها برای رواشدن حاجات مهم  پرداخته ایم. برای استجابت دعاها و رواشدن حاجات دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعای الهی هذه صلاتی صلیتها برای رواشدن حاجات مهم ,دانلود صوت دعای الهی هذه صلاتی صلیتها,دعای طلب حاجت الهی هذه صلاتی صلیتها,دعای اجابت دعای الهی هذه صلاتی صلیتها

دعای الهی هذه صلاتی صلیتها برای رواشدن حاجات مهم 

یا مَنْ لا یَشْغَلُهُ سَمْعٌ عَنْ سَمْعٍ یا مَنْ لا یُغَلِّطُهُ السّآئِلُونَ وَیا مَنْ لا یُبْرِمُهُ اِلْحاحُ الْمُلِحّینَ اَذِقْنى بَرْدَ عَفْوِکَ وَحَلاوَةَ رَحْمَتِکَ وَمَغْفِرَتِکَ

اى آن که او را شنیدنى از شنیدن دیگر منصرف نمى کند، اى آن که خواهندگان او را به اشتباه نمى اندازند، اى آن که اصرار اصرارکنندگان او را خسته نمى کند، خنکى گذشت، و آمرزشت و شیرینى رحمتت را به من بچشان.

اِلهى هذِهِ صَلاتى صَلَّیْتُها لا لِحاجَةٍ مِنْکَ إِلَیْها وَ لا رَغْبَةٍ مِنْکَ فیها، إِلّا تَعْظیماً وَ طاعَةً وَإِجابَةً لَکَ إِلى ما أَمَرْتَنى بِهِ، إِلَهى إِنْ کانَ فیها خَلَلٌ أَوْ نَقْصٌ مِنْ رُکُوعِها أَوْ سُجُودِها فَلا تُؤاخِذْنى، وَ تَفَضَّلْ عَلَىَّ بِالْقَبُولِ وَ الْغُفْرانِ .

معبودا! این است نماز من، آنرا بجا آوردم نه به خاطر نیاز و رغبتی از سوی تو به آن، بلکه تنها از جهت تعظیم و اطاعت دستور و اجابت آنچه که مرا به آن فرمان دادی، معبودا! اگر عیب و نقصی در رکوع و سجودش بود مرا مؤاخذه مکن، و بر من با پذیرش عبادات و آمرزش کاستی ها تفضّل کن.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *