خانه / دعای سریع الاجابه / دعای برآمدن حاجات و مهمات اساسی و خاص

دعای برآمدن حاجات و مهمات اساسی و خاص

اگر خواسته های مهم و اساسی دارید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس مرجع دعا ها و اذکار اسلامی و راهگشا دعای برآمدن حاجات و مهمات اساسی و خاص را بخوانید. سبب می شود که اگر خواسته دور از ذهن دارید زود تر به آن دست یابید.

,دعای حاجات,دعای حاجات مهم,دعا برای حاجات خیلی مهم,دعا برای حاجت خیلی مهم,برآورده شدن دعای حاجت خیلی مهم,دعا برای گرفتن حاجت خیلی مهم,دعا حاجت خیلی مهم,دعای برای حاجت خیلی مهم,دعای حاجت روز جمعه,دعاي حاجت روز جمعه,دعا حاجت روز جمعه,دعای قبولی حاجت اهل سنت

دعای برآمدن حاجات و مهمات اساسی و خاص

دعای برآمدن حاجات و مهمات اساسی و خاص,دعای گرفتن حاجت اهل سنت,دعا نماز حاجت اهل سنت,دعای حاجت سریع,دعای حاجت سریع مجرب,دعا حاجت سریع,دعا حاجت سریع الاجابه,دعای سریع حاجت گرفتن,دعای سریع حاجت روا شدن

از شیخ بهاءالدین عاملی رسیده که در شب جمعه این دعا را بر چهل و یک دانه گندم بخواند و بر بام خانه ریزد تا مرغها بخورند اگر حاجتش روا نشود بر من بد گویند.

بِسْمِ الله الرّحْمنِ الرّحیم

لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ بِعَوْنِکَ وَ قُدْرَتِکَ

لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ بِحَقِّکَ وَ حُرْمَتِکَ

لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ فَرَجاً فَرِّجنی مِنْ اَمْری فَرَجاً وَ مَخْرَجاً

رَبَنّا یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ

به هر دانه گندم یک بار بخواند.

دعای حاجات و مهمات سریع الاثر

آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و بطور منظم روزانه تلاوت کند. بسیار موثر در بخت گشائی و نتایج و عجایب بسیار دارد.

آیه ۲۹ سوره فاطر :

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.

توجه نمائید: تلاوت آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده . بهترین زمان پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است. پس از نماز از خداوند جل جلاله طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *