خانه / دعای اجابت حاجت / دعای برآورده شدن حاجات بزرگ و رسیدن به آرزوی دل

دعای برآورده شدن حاجات بزرگ و رسیدن به آرزوی دل

اگر می خواهید به خواسته های اساسی و مهم در زندگی برسید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس. مرجع دعا ها و اذکار گره گشای اسلامی. دعای برآورده شدن حاجات بزرگ و رسیدن به آرزوی دل را بخوانید که ان شاء الله هر چه زود تر خیر می گیرید و از سختی ها نیز عبور می کنید.

,دعای طلب حاجات صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجات,دعای برای طلب حاجات,دعا برای طلب حاجت,دعا برای طلب حاجت فوری,دعای مجرب برای طلب حاجت,دعا برای طلب حاجات,دعای برای طلب حاجت,دعای رسیدن به خواسته,دعای رسیدن به خواسته ها,دعای رسیدن به خواسته فوری,دعای رسیدن به خواسته و آرزو,دعای رسیدن به خواسته قلبی

دعای برآورده شدن حاجات بزرگ و رسیدن به آرزوی دل

دعای برآورده شدن حاجات بزرگ و رسیدن به آرزوی دل,دعاي رسيدن به خواسته,دعایی برای رسیدن به خواسته,دعا برای رسیدن به خواسته ها,دعا جهت رسیدن به خواسته ها,دعای رسیدن به خواسته فوری,بهترین دعا برای رسیدن به خواسته ها,دعایی برای رسیدن به خواسته ها,دعا برای رسیدن به خواسته,دعا برای رسیدن سریع به خواسته,دعای برای رسیدن به خواسته ها

دعای حاجات بزرگ سریع الاجابه و قرآنی

کسی که می خواهد مشکلش حل شود شب جمعه، چهار رکعت نماز بخواند و به این ترتیب که می آید:

در رکعت اول: بعد از سوره «حمد» سوره «یس» را بخواند و سپس به رکوع رود و هنگامی که سر از رکوع بر می دارد صد مرتبه این ذکر را بگوید:
«واذا سلک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوه الداع اذا دعان فلیستجیبوا لی ولیومنوا بی لعلهم یرشدون» (بقره، ۱۸۶).

در رکعت دوم: حمد را دو مرتبه، سوره «یس» را یک مرتبه بخواند و بعد از آن قنوت را بجای آورد و به رکوع رفته و پس از سر برداشتن از رکوع همان ذکر (بقره، آیه ۱۸۶) را صد مرتبه تکرار کند و به سجده رود و پس از دو سجده تشهد را بخواند اما بدون سلام برخیزد مثل کاری که در نماط طهر انجام می دهد.

در رکعت سوم: «حمد» را سه مرتبه و «یس» را یک بار و رکوع را بجای آورد و پس از سربرداشتن از رکوع این ذکر را صد مرتبه بگوید: «فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم»(بقره، آیه ۱۳۷). در رکعت چهارم: حمد را چهار مرتبه بخواند و «یس»را یکبار بخواند و بعد از رکوع بگو: «یا ربِّ إدْفَعْ عَنّی الضُّرَّ وَ انْتَ اَرْحَمُ الراحِمینْ» .

پس از دو سجده و تشهد و سلام به سجده برود و پیشانی را برزمین بگذارد و صد مرتبه این ذکر را بگوید: «استغفرالله» و بعد از آن گونه راست را بر زمین بگذارد و صد مرتبه بگوید: «اللهم صل علی محمد و آل محمد» و بعد گونه چپ را بر زمین بگذارد و بگوید: «انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون» (یس، ۸۲) و پس از آن حاجت را بخواهد که انشاءالله برآورده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *