خانه / دعا / دعای بستن زبان شخص بدگو و دفع اثر زبان مجرب

دعای بستن زبان شخص بدگو و دفع اثر زبان مجرب

گاهی برخی با زبان خود مدام سعی می کنند شما را آزار بدهند. در این شرایط خواندن ادعیه و اذکار می تواند نتیجه دهد. دعای بستن زبان شخص بدگو و دفع اثر زبان مجرب را حالا در ادامه بخوانید.

این دعا سبب می شود که شخص بدگو زبانش بسته شده و شر او کم شده و اگر فکر می کنید که برای شما مزاحمت ایجاد می کند این دعا حاجت می دهد.

,دعای بستن زبان اشخاص,دعای بستن زبان اشخاص از راه دور,دعای بستن زبان اشخاص سریع الاثر,دعا بستن زبان اشخاص,دعای بستن زبان معشوق,دعایی برای بستن زبان معشوق,دعا دعای بستن زبان اشخاص,دعا برای بستن زبان معشوق,دعا جهت بستن زبان معشوق,طلسم بستن زبان اشخاص,دعای بستن زبان,دعای بستن زبان دشمن

دعای بستن زبان شخص بدگو و دفع اثر زبان مجرب

دعای بستن زبان شخص بدگو و دفع اثر زبان مجرب,دعای بستن زبان مرد,دعای بستن زبان در معامله,دعای بستن زبان بدگویان و حسودان,دعای بستن زبان پدر و مادر,دعای بستن زبان پدر دختر برای ازدواج,دعای بستن زبان شوهر,دعای بستن زبان صم بکم,دعای بستن زبان دشمن از راه دور,دعای بستن زبان دشمن و بدخواه,دعای بستن زبان دشمنان,دعاي بستن زبان دشمن,دعای بستن زبان دشمن گنجهای معنوی,دعای بستن زبان دشمنان وبدگویان,دعای بستن زبان دشمن اهنوسی

این دعا ها تماما در کم ترین زمان ممکن حاجت می دهند. فقط باید به یاد داشته باشید که این دعا ها را در موارد حلال بخوانید که نتیجه می گیرید.

برای بستن زبان شخصی پشت سر آنها این دعا را خوانده و فوت کنید کہ بأذن الله موفق شوی.

بِسمِ الله الرَّحمٰنِ الرَّحیٖمِ
اُسکُن وَ بِقُدرَةِ اللهِ اُسکُن وَ بِعَظَمَةِ الله وَبِجَلالِ اَلله اُسکُن وَمُحَمَّدرسُل اللهِ صَلَّی
اللهُ عَلَیهِ وَسَلَّمَ اُسکُن طوم طوم طوم
آمَّن آمَّن بَااللهِ المَلِکِ الوَاحِدِ القَهَّارُ

دعای بستن زبان بدگو مجرب

دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را برای بستن زبان به صورت قوی و فوری باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر 7 مرتبه تلاوت کنید.

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

*****************

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هذفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد.

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *