خانه / برای محبت شدید / دعای بسیار مجرب برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورایی

دعای بسیار مجرب برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورایی

دعای بسیار مجرب برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورایی

در این پست از سایت هاروس دعای بسیار مجرب برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورایی جهت برگشت معشوق,بازگشت معشوق را قرار داده ایم.چنانچه شخص مورد علاقه شما رفته و می خواهید معشوق خود را برگردانید این دعا توصیه می گردد.

دعای بسیار مجرب برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورایی
دعای بسیار مجرب برگشت معشوق از راه دور با علوم ماورایی

دعای برگشت عشق رفته,دعا برای بازگشت معشوق رفته,دعا برای بازگشت عشق از دست رفته,دعای برگشتن عشق از دست رفته,طلسم برگرداندن عشق رفته,طلسم برگشت معشوق از راه دور,طلسم برگشتن عشق,طلسم برگرداندن عشق از دست رفته,طلسم برگشت معشوق,طلسم برگشت معشوق با اسم مادر,طلسم برگشت معشوق سوزاندنی,طلسم برگشت معشوق از راه دور,طلسم برگشت معشوق صبی,طلسم برگشت معشوق با فلفل سیاه,طلسم برگشت معشوق در یک روز,طلسم برگشت معشوق تضمینی,دعا برگشت معشوق,دعا برگشت معشوق از راه دور,دعا برگشت معشوق تضمینی,دعای برگشت معشوق با اسم مادر,دعای برگشت معشوق بدون اسم مادر,دعای برگشت معشوق از راه دور با فلفل سیاه,دعای برگشت معشوق با اسم مادر,دعای برگشت معشوق سوزاندنی

برگشتن معشوق از راه دور:

دعاهايی از گذشته نقل شده اند که روايت است موجب برگشت معشوق، رفع کدورت ها، جلب محبت معشوق  و … می شوند. اگر معشوقتان شما را ترک کرده است برای بازگشت اين معشوق از دست رفته دعاهای قرآنی به شما کمک می کند.افرادی که به دنبال برگشت معشوق از راه دور هستند بايد با علوم ماورا نيز آشنايی داشته باشند.با نام خدا نيت کرده و غسل کند و در ايامی به جز قمر در عقرب در محلی آرام به مدت ? روز و در روز اول ??? مرتبه سوره کوثر را به ميوه ای بخواند و به خورد محبوبش بدهد. در روز دوم اين دعا را ??? مرتبه قرائت و نيز ??? مرتبه به نوشيدنی شيرين يا آب پاک بخواند و به خورد محبوبش دهد :

وَأَلْقَيْتُ عَلَيْکَ مَحَبَّهً مِنِّي وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَيْنِي * إِذْ تَمْشِي أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ يَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَيْ تَقَرَّ عَيْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّيْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ  مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِينَ وَالْقَنَاطِيرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَيْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَيَاهِ الدُّنْيَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِي ضَلَالٍ مُبِينٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِينَ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِينَ .

دعاي محبت فوری:

دعای محبت فوری به شما کمک می کند به اميد خداوند خيلی سريع مهرتان به دل فرد مورد نظر بيفتد کافی است با خلوص نيت و در امر حلال دعاي محبت فوری که در زير آمده است را 100 مرتبه بخوانيد.(همچنين نگاه کنيد به دعای برگشت شوهر به زنش)(نگاه کنيد به طلسم رفتن به خواب معشوق)

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم. لإيلافِ قُرَيْشٍ. إِيلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّيْفِ. فَلْيَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَيْتِ. الَّذِي أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

دعای جلب محبت معشوق:

براي اينکه مهرتان به دل محبوب مورد نظر بيفتد به شما توصيه می شود دعای جلب محبت معشوق که در زير آمده است را بخوانيد و به سمت معشوق خود بدميد. اين دعا در دسته ی بهترين دعای محبت فوری و موثر قرار می گيرد و باعث بی قراری شديد وی و عزيز شدن نزد معشوق می شود.(همچنين نگاه کنيد به دعاي دلتنگ کردن معشوق و همه دعاهای مربوط به خواستگاري)

« يُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِينَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِينَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ يُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ يُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علي حب فلان بنت فلان »

قويترين طلسم جلب محبت:

قويترين طلسم جلب محبتی که مي توان معرفی کرد اين است که دعای محبت زير را به ظرفی آب بخوانيد و سپس آن آب را بنوشيد و اين کار را به مدت سه روز انجام دهيد. قويترين طلسم جلب محبت اثر خواهد کرد و منجر به عزيز شدن شما نزد معشوق می گردد.( نگاه کنيد به دعا برای آشتی بين زن و شوهر لجباز ) (نگاه کنيد به طلسم محبت)

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّهِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْيَهً. إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ »

دعای جلب محبت شوهر:

اگر خانمی بخواهد مهر و محبت شوهرش را زيادتر کند به وی گفته می شود دعای جلب محبت شوهر که در زير آمده است را به قند يا نبات بخواند و آن را به خورد شوهرش دهد. اميد است که اين دعا اثر کند و خيلی زود عشق و علاقه در بين آن ها افزون شود و عزيز شدن نزد شوهر ميسر شود.(نگاه کنيد به طلسم محبت باستانی)

« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْيَوْمَ في‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ في‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فيها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما يَدَّعُونَ»  

برگرفته از سایت اهنوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *