خانه / دعا / دعای بچه دار شدن برای زنی که حامله نمی شود

دعای بچه دار شدن برای زنی که حامله نمی شود

در یکی دیگر از عناوین و دعا های حاجت قصد داریم به شما عزیزان دعای بچه دار شدن برای زنی که حامله نمی شود را شرح دهیم. این دعا باعث می شود که هر چه زود تر زنی که قصد حامله شدن دارد نتیجه گرفته و البته که موجب رفع مشکل نازایی شود. البته این دعا را بر اساس دستور بخوانید که نتیجه می گیرید.

,دعای باردار شدن,دعای باردار شدن,دعای باردار شدن پسر,دعای باردار شدن زن عقیم,دعای باردار شدن زن,دعا باردار شدن,دعای دوقلو باردار شدن,دعای مخصوص باردار شدن,دعای جهت باردار شدن,دعا برای باردار شدن,دعای بارداری سالم,دعای برای بارداری سالم,دعا جهت بارداری سالم,دعا براي بارداري سالم,دعای مجرب برای بارداری سالم,دعای بارداری پسر,دعا بارداری پسر,دعای جنین پسر شود,دعا جنین پسر,دعای پسردارشدن جنین

دعای بچه دار شدن برای زنی که حامله نمی شود

دعای بچه دار شدن برای زنی که حامله نمی شود,دعا برای بارداری پسر,دعای قبل بارداری برای پسردار شدن,دعای بارداری,دعا برای دوقلو باردار شدن,کیا با دعا نویسی باردار شدن,دعا برای باردار شدن پسر,دعا برای دوقلو باردار شدن پسر,دعای زن باردار برای پسر شدن جنین,دعای برای زن باردار که پسر شدن جنین,دعای مادر باردار برای پسر شدن جنین,

هر که این کلمات را با زعفران و مشک و گلاب بنویسد و از زنی که حامله نمی شود آویزان کند و آن زن با شوهرش جمع شود حامله گردد برای امتحان می توانید بر درختی که میوه نمی دهد بیاویزید:

علّی علّی علّی علّی علّی علّی علّی له له له له له له له به به به به به به به هو هو هو هو هو هو هو لا اله الّا الله محمّد رسول الله علّی وَلی الله صلّی الله علی محمّد وَ اله .

هر که این دعا را در ظرفی بنویسد و بشوید  با گلاب و یا آب باران  به دهد زنی که حامله نمی شود بخورد و با شوهرش  جمع شود هر چند ان زن عقیم باشد حامله خواهد شد .

بسم الله الرّحمن الرّحیم یا ذالعَرشِ الکَریم وَالمَلِکِ القَدیم یا الله یا رَحمن یا رَحیم یا ستّار یا غفّارُ یا اَحَد ُ یاصَمَد صَلی علی محمّد ٍ وَ الِه وَارزُقنی وَلَدا” صالحا”

دعای بچه دار شدن سریع الاجابه

اگر روز پنجشنبه روزه بگیرد و این طلسم را در وقت جماع با خود دارد البته آبستن شود.

 م م م م ط (دوچشم باشد لطفا ) ه ه ا علی علی علی علی علی علی علی له له له اه اه اه اه اه اه اه اه اه له له له ما مو لعو لعو هو لعو فسو .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *