خانه / دعای مهر و محبت / دعای تجربه شده برای مهر و محبت و جلب علاقه

دعای تجربه شده برای مهر و محبت و جلب علاقه

امروز و در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت هاروس می خوانیم دعای تجربه شده برای مهر و محبت و جلب علاقه را. باعث می شود که میزان عشق و علاقه شخصی که دوستش دارید نیز به همان میزان زیاد شود. همین طور این دعا باعث می شود که شخص مورد نظر شما مهربان شده و به شما توجه کند.

,دعای محبت,دعای محبت فوری,دعای محبت سریع الاجابه,دعای محبت زن و شوهر,دعای محبت و زبان بند,دعای محبت بسیار قوی,دعای محبت خوراکی,دعای محبت شدید,دعای محبت با نمک,دعای محبت فسیکفیکهم الله,دعای محبت بین زن و شوهر از راه دور,

دعای تجربه شده برای مهر و محبت و جلب علاقه

دعای تجربه شده برای مهر و محبت و جلب علاقه,دعای محبت و زبان بند از راه دور,دعا محبت و زبان بند,دعای محبت زبان بند,دعای محبت زبان بند قوی,دعای مهر و محبت و زبان بند,دعای محبت بسیار قوی از راه دور,دعای محبت بسیار قوی سریع التاثیر,

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با کسب کمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش کند و عرض کنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ
حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی
وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ
مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

این آیات شریفه را بر گلاب بخواند و بدمد و سپس گلاب را به صورت بمالد. انشاءالله شوهرش مهربان و مطیع می‌گردد: «إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»

عزیزان این دعا را با ایمان به خدای یگانه و ایمان قلبی به قدرت دعا بخوانید.

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *