خانه / دعا / دعای ترقی و رشد در زندگی و آینده

دعای ترقی و رشد در زندگی و آینده

انسان ها وقتی درگیر گرفتاری می شوند ممکن است پیش خود فکر کنند که آیا راهی برای خلاصی از این وضعیت وجود دارد، دعای ترقی و رشد در زندگی و آینده. و دعا برای محو گناهان چرا که نه؟ خواندن دعا یکی از بهترین راه های آرامش و رسیدن به حس تعالی است که خداوند بزرگ و متعال در اختیار شما قرار داده است و در واقع باعث می شود از هر بلا و گرفتاری دور شوید، ائمه علیهم السلام بار ها در این بار نکاتی را به ما گوشزد کرده اند.

دعای ترقی,دعای ترقی در کار,دعای ترقی ذهن,دعای پیشرفت و ترقی,دعا برای ترقی در کار,دعا جهت ترقی در کار,دعای موفقیت در امتحان,دعاي موفقيت در امتحان,دعای موفقیت در امتحان رانندگی,دعای موفقیت در امتحان درسی,دعای موفقیت در امتحان فرزند,دعاي موفقيت در امتحانات,دعای موفقیت در امتحان ریاضی,دعا موفقیت در امتحان,دعا موفقیت در امتحانات,دعا موفقيت در امتحان,دعای موفقیت در کار,دعای موفقیت در کار و همه امور,دعای موفقیت در کار و زندگی,دعای موفقیت در کاری,دعای موفقیت در کار روزانه,دعای موفقیت در کار جدید,ت,دعا به جهت موفقیت در دادگاه,دعای موفقیت در زندگی,دعا موفقیت در زندگی,دعاي موفقيت در زندگي,دعای برای موفقیت در زندگی,دعا برا موفقیت در زندگی,دعا جهت موفقیت در زندگی,دعای موفقیت در کسب و کار,

دعای ترقی و رشد در زندگی و آینده
دعا برای محو گناهان

دعای ترقی و رشد در زندگی و آینده,دعای محو گناهان,دعا برای محو گناهان,دعای هر روز جهت محو گناه و ترقی در معنویات,دعای رفع گناهان,دعای رفع گناهان کبیره,دعای رفع گناه کبیره,دعای برای رفع گناهان کبیره,دعا برای رفع گناه کبیره,دعا جهت دفع گناه,دعای پاک شدن گناهان,دعای پاک شدن از گناهان,دعای پاک شدن گناهان کبیره,دعای پاک شدن ذهن,دعای پاک شدن قلب

مدام این دعا را در طول روز بر اساس دستور زیر بخوانید که به حول و قوه الهی و لطف خداوند بزرگ و متعال هر چه زود تر به هر آنچه در دلتان است می رسید.

امام صادق(ع) فرمودند: هر کس هر روز از این دعا را بخواند خداوند برایش چهل‌وپنچهزار حسنه نویسد و او از چهل‌وپنج‌‌هزار هزاربدی محو کند و برایش در بهشت چهل‌وپنجهزار‌هزار درجه بلند کند و مثل کسی که دوازده بار قرآن را خوانده است خانه‌ای برایش در بهشت بنا کند.

اَشْهَدُ اَنْ لااِلهَ اِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاشَریکَ  لَهُ اِلهاً واحِداً صَمَداً لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَهً وَلا وَلَداً.

منبع: دعاگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *