خانه / دعای رزق و روزی / دعای توسعه رزق و روزی و کسب پول و مال

دعای توسعه رزق و روزی و کسب پول و مال

اگر می خواهید بنا به دستورات اسلامی و ادعیه موثر از منابع نامحدود به ثروت و مال برسید. اگر درگیر بدهی و مشکلات ابتدای ازدواج هستید. اگر هر چه تلاش می کنید به نتیجه نمی رسید. دعای توسعه رزق و روزی و کسب پول و مال را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه بخش خواهد بود.

,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه فوری,دعاي رزق و روزي مغازه,دعای رزق و روزی مغازه در قران,دعای رزق و روزی مغازه قوی,دعای افزایش رزق و روزی حلال,دعا برای افزایش رزق و روزی حلال,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعا برای رزق روزی حلال,

دعای توسعه رزق و روزی و کسب پول و مال

دعای توسعه رزق و روزی و کسب پول و مال,دعای رزق و روزی قوی برای مغازه,دعای رزق و روزی قوی مغازه,دعای رزق و روزی قوی برای خانه,دعای رزق و روزی خیلی قوی,دعای رزق روزی قوی,دعا رزق روزی قوی,قویترین دعای رزق و روزی,دعای قوی برای رزق و روزی زیاد

وقتی برای شروع کاری اقدام نمودید و تمام تلاش خود را در جهت موفقیت و پیروزی در آن به کار بستید این دعا را فراموش نکرده و همواره با خود بگویید:

حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَهِ.

دعای توسعه پول از راه حلال تا ده برابر

آیه 39 سوره کهف برای رونق فروش در مغازه :

وَلَوْلَا إِذْ دَخَلْتَ جَنَّتَکَ قُلْتَ مَا شَاءَ اللَّهُ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْکَ مَالًا وَوَلَدًا. (39)

و تو چرا وقتی به باغ خود درآمدی نگفتی که همه چیز به خواست خداست و جز قدرت خدا قوه‌ای نیست؟ اگر تو مرا از خود به مال و فرزند کمتر دانی (به خود مغرور مشو که).(39)

آیه ی 59 سوره ی انعام :

این آیه را برای افزایش مشتری در مغازه پرینت بگیرید و در فروشگاه یا شرکت خودتان قرار دهید. این آیه باید در تابلو یا مقابل دیدتان باشد.

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَيْبِ لا يَعْلَمُها إِلاَّ هُوَ وَ يَعْلَمُ ما فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلاَّ يَعْلَمُها وَ لا حَبَّةٍ في‏ ظُلُماتِ الْأَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا يابِسٍ إِلاَّ في‏ کِتابٍ مُبينٍ. (599)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *