خانه / دعا / دعای جذب ثروت و کسب روزی زیاد سریع التاثیر

دعای جذب ثروت و کسب روزی زیاد سریع التاثیر

دعای جذب ثروت و کسب روزی زیاد سریع التاثیر

امروز و در این پست گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود به روزی زیادی برسید و در صورتی که می خواهید موفقیت های مالی کسب کنید و اگر قصد دارید روزی خود را چند برابر کنید حتما دعای جذب ثروت و کسب روزی زیاد سریع التاثیر را بخوانید. این دعا بار ها در منابع مختلف روایت شده و قطعا می تواند حاجت دهنده باشد.

دعای جذب ثروت و کسب روزی زیاد سریع التاثیر
دعای جذب ثروت و کسب روزی زیاد

دعای ثروت قارون,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروت فراوان,دعای ثروت فوری,دعای ثروت زیاد,دعای ثروتمند شدن فوری,دعاي ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن در شش روز,دعای ثروتمند شدن در هفت روز,دعای ثروتمند شدن در 6 روز,دعای ثروتمند شدن روز جمعه,دعای ثروتمند شدن ,دعایی برای ثروتمند شدن سریع,دعای پولدار شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع.

دعای جذب ثروت و کسب روزی زیاد سریع التاثیر:

۱- به مدت سه ماه جهت جلب ثروت ایه زیر را بعد از هرنماز ۲۰۰مرتبه و ۱۰۰ مرتبه هم قبل از خواب تکرار کنید.(قبل از ذکر حتما وضو بگیرید).

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآَخِرِنَا وَآَیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیرُ الرَّازِقِین.

۲-هر شب که ذکر تمام شد دعای زیر را یک بار بخوانید.

اِلهی بِحَقِّ یاسین وَالقُرآنِ الحَکِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَالقُرآنِ العَظیمِ یا مَن یَقدِرُ عَلی حَوائِجِ السّائِلینَ یا مَن یَعلَمُ ما فِی الضَّمیرِ یا مُنَفِّساً عَنِ المَکرُ وَ بینَ یا مُفَرِّجاً عَنِ المَغمُومینَ یا راحِمَ الشَّیخِ الکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفلُ الصَّغیرِ یا مَن لا یَحتاجُ اِلی التَّفسیرِ صَلِّ عَلی مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد وَفعَل بی کذا و کذا.

۳-و به جای کذا و کذا حاجتت را به هر زبانی که میخواهی از خداوند بی همتا بخواهد. و حاجت را طوری بخواه که انگار خدا بهت عطا کرده و برای همین از خدا تشکر کن یعنی حاجت را با شکر گزاری ادا کن مثلا شما مال و ثروت زیادی میخواهید.

پس این طور بگوییید.

خداوندا به خاطر همیه این همه ثروت عظیم و مال زیادی که به من عطا کردی بینهایت سپاسگزارم.

۴-هر شب که این اعمال انجام شد مبلغ ۵۰۰ تومان کنار بگزارید و هر سی روز که مبلغ ۱۵۰۰۰ هزار تومان جمع شد روز سیم به یک نفر فقیر ذکات دهید.و این عمل را در این مدت سه ماه انجام دهید.یعنی هر شب ۵۰۰ تومان کنار بگزارید و هر سی روز مبلغ جمع شده را به یک نفر فقیر ذکات دهید.

برگرفته از سایت ملکوت786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *