خانه / دعای مهر و محبت / دعای جذب خواستگار مورد پسند و جلب معشوق مجرب

دعای جذب خواستگار مورد پسند و جلب معشوق مجرب

اگر ترجیح می دهید محبت کسی را به سمت خود جلب کنید پیشنهاد ما به شما دعای جذب خواستگار مورد پسند و جلب معشوق مجرب می باشد.

دعایی که سبب می شود عشق و علاقه پسری که او را دوست دارید و شاید حس قوی به شما نداشته باشد بیشتر شود؛ به هر حال با خواندن این دعا حاجت می گیرید، مشکلات و اختلافات میان خانواده شما و خانواده شخص مورد علاقه تان نیز کم تر و شرایط برای ازدواج شما بهتر می شود.

,دعای جذب خواستگار,دعای جذب خواستگار از راه دور,دعای جذب خواستگار مورد نظر,دعای جذب خواستگار در جلسه اول,دعای جذب خواستگار سریع,دعاي جذب خواستگار,دعای جذب خواستگار مجرب,دعای جذب خواستگار پولدار,دعای جذب خواستگار خوب,دعای جذب خواستگار زیاد,دعا برای جذب خواستگار مورد نظر,دعا برای جلب خواستگار مورد نظر,

دعای جذب خواستگار مورد پسند و جلب معشوق مجرب

دعای جذب خواستگار مورد پسند و جلب معشوق مجرب,دعا برای جذب خواستگار مورد نظر اهنوسی,دعای سریع الاجابه برای جذب خواستگار,دعا برای جذب خواستگار تضمینی و مجرب,دعا برای جذب خواستگار خوب سریع الاجابه,دعا برای جلب خواستگار زیاد تضمینی و فوری,دعا برای جلب محبت خواستگار سریع التاثیر,دعا برای جذب خواستگار پولدار,دعا جذب خواستگار پولدار,دعا جهت جذب خواستگار خوب,دعا برای جلب خواستگار خوب,دعای جلب خواستگار زیاد,طلسم جذب خواستگار زیاد,دعا برای جذب خواستگار زیاد

دعا هایی که در ادامه می خوانید جهت جذب خواستگار خوب، جلب محبت خواستگار و جلب خواستگار زیاد کاربرد دارد و طلسم بخت را نیز باطل می کند.

خواندن دعای زیر به مدت ۴۰ روز و روزی۴۰ مرتبه در گشایش بخت و آمدن خواستگار بسیار موثر است. این آیه را بهتر است بعد از نماز بخوانید و از خداوند طلب بخت نیکو کنید.

به یاد داشته باشید که قبل و بعد از طلب حاجت، بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید.

متن دعا برای ازدواج سریع دختر: إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا (۴۱ فاطر)

در روایات آمده است که خواندن روزانه آیه ۲۹ سوره فاطر به صورت پیوسته و به طور منظم به مدت چهل روز در آمدن خواستگار بسیار مجرب است.

این دعا را با نیت قلبی پاک تلاوت کنید تا انشاء الله تعالی فرد مورد نظرتان به خواستگاری بیاید.

إِنَّ الَّذِینَیَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ

بهترین زمان برای خواندن این آیه پس از انجام فریضه نماز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *