خانه / دعای مهر و محبت / دعای جلب محبت همسر – دعای مهر و محبت مجرب

دعای جلب محبت همسر – دعای مهر و محبت مجرب

دعای جلب محبت همسر – دعای مهر و محبت مجرب

قصد داریم در ادامه این پست به شما عزیزان دعای جلب محبت همسر – دعای مهر و محبت مجرب را شرح می دهیم. در واقع این دعا سبب می شود اگر می خواهید به عشق و علاقه عمیقی برسید این دعا می تواند نتیجه دهد.

دعای جلب محبت همسر - دعای مهر و محبت مجرب
دعای جلب محبت همسر – دعای مهر و محبت مجرب

دعای جلب محبت همسر – دعای مهر و محبت مجرب,دعای جلب محبت معشوق فوری,دعای جلب محبت معشوق برای ازدواج,دعای جلب محبت معشوق با فلفل سیاه,دعای جلب محبت معشوق روی شیرینی,دعای جلب محبت معشوق از دور,دعا جلب محبت معشوق,دعاهای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت سریع,

دعای جلب محبت همسر – دعای مهر و محبت مجرب

آیه ۷ از سوره ممتحنه: اگر میخواهید مورد محبت قرار بگیرید و دیگران شما را دوست داشته باشند  هر کس هفت مرتبه آیه ۷ از سوره ممتحنه را بخواند و به کف دست خود بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش میدارد.

عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم

دعای رفع اختلاف

اگر مابین زوجین اختلافی باشد و یا مهر و محبت کم باشد،به نیت جلب و افزایش محبت این دعا را بخوانید محبت و عشق به حد اعلی رسد. ۷ روز و هر بار ۷مرتبه خوانده شود.

بسم الله الرحمن الرحيم

إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللَّهِ مُوسَى كَلِيمُ اللَّهِ عِيسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ حَبِيبُ اللَّهِ و رَسُولُ اللَّهِ لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَی جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَ الَّذِي أَنْقَضَ ظَهْرَكَ وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا.

*****************

ذکر یا جامع: هر گاه میان دو کس خصوصا زوج و زوجه اختلافی روی بدهد که نزدیک به تفرقه باشد اسم شریف  یا جامع را به نیت اجتماع طرفین بخواند. خصوصا در وقتی که داخل رختخواب می شوند و هنوز پای خود را دراز نکرده اند و در قلب خود یازده مرتبه با نیت خالص بخواند کدورت و دلسردی از طرفین برطرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *