خانه / دعا / دعای حفظ شدن از خطرات بلا ها و آفات مسافرت

دعای حفظ شدن از خطرات بلا ها و آفات مسافرت

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت هاروس دعای حفظ شدن از خطرات بلا ها و آفات مسافرت را به شما عزیزان می آموزیم. این دعا سبب می شود که از نقصان و بلا ها در امان بمانید. اگر به سفر می روید این دعا می تواند نجات دهنده و رفع کننده خطرناک ترین اتفاقات باشد.

,دعای سفر رفتن,دعای سفر رفتن صوتی,دعای به سفر رفتن یک فرد,دعای هنگام سفر رفتن,دعای برای سفر رفتن,عکس دعای سفر رفتن,دعای به سفر رفتن,دعا برای سفر رفتن,دعا هنگام سفر رفتن,دعا برای به سفر رفتن یک فرد,دعای هنگام رفتن به سفر,دعای برای مسافرت رفتن,دعا برای جلوگیری از سفر رفتن,دعاي رفتن به سفر

دعای حفظ شدن از خطرات بلا ها و آفات مسافرت

دعای حفظ شدن از خطرات بلا ها و آفات مسافرت,دعای قبل از رفتن به سفر,دعای به مسافرت رفتن,دعا به هنگام سفر رفتن,دعای رفتن به سفر حج,دعای مخصوص رفتن به سفر,دعا سفر رفتن,دعا برای رفتن به سفر سایت هاروس,دعا برای رفتن به سفر مشهد

امام صادق (ع) فرمود: چون امام باقر (ع) از خانه بیرون می‏رفت، می‏گفت:

بِسْمِ اللَّهِ خَرَجْتُ وَ بِسْمِ اللَّهِ وَلَجْتُ وَ عَلَى اللَّهِ تَوَكَّلْتُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ.

(به نام خداوند خارج شدم و به نام او داخل می‏شوم و بر او توکل می‏کنم و هیچ اراده و قدرتی نیست مگر از جانب خداوند والا و بزرگ).

 

در مفتاح السعادت آمده است برای اینکه مسافر به سلامت برگردد فردی که در وطن است لا اله الا الله را نوشته و نزد خود نگه دارد و محمد رسول الله را نوشته و به مسافر بدهد به خواست خداوند سالم بر می گردد.

دعای حفظ شدن از آفات و خطرات

براى حفظ شدن از بلاها و گرفتاريها در مسافرت، خداوند را به حقّ رضا عليه السلام قسم دهيد به اين‏گونه:

أَللَّهُمَّ إِنّي أَسْأَلُكَ بِحَقِّ وَلِيِّكَ عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا، إِلّا ما سَلَّمْتَني بِهِ ‏في جَميعِ

أَسْفاري،فِي الْبَراري وَالْبِحارِ، وَالْجِبالِ وَالْقِفارِ وَالْأَوْدِيَةِ وَالْغِياضِ، مِنْ جَميعِ ما أَخافُهُ

وَأَحْذَرُهُ، إِنَّكَ رَؤُوفٌ رَحيمٌ

خداوندا؛ از تو مى‏ خواهم به حقّ وليّت علىّ بن موسى الرضا كه مرا سالم بدارى به وسيله آن حضرت در تمام سفرهايم، در خشكى، و دريا، و كوه، و بيابان، و دشت و جنگل، از همه آنچه مى‏ ترسم و از آن پرهيز مى كنم، كه تو رئوف و مهربانى.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *