خانه / دعا / دعای درس خواندن و تقویت ذهن و قوای فکری مجرب

دعای درس خواندن و تقویت ذهن و قوای فکری مجرب

دعای درس خواندن و تقویت ذهن و قوای فکری مجرب

در مورد دعای تقویت هوش چیزی شنیده اید؟ اگر شما هم مثل بنده در دوران امتحان، آزمون به دنبال درس خواندن بدون دردسر هستید و به هر دری می‌زنید که نتیجه بگیرید و ذهن خود را تقویت کنید، پیشنهاد ویژه ای داریم و آن هم قرائت دعای درس خواندن و تقویت ذهن و قوای فکری آن هم برای چند بار در روز است که به شما آرامش فکری می دهد و استرس را از ذهنتان دور می کند.حتی اگر کنکور و یا آزمون مهمی دارید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم این دعا را چند باره بخوانید.

دعای درس خواندن و تقویت ذهن و قوای فکری مجرب
دعای درس خواندن و تقویت ذهن و قوای فکری مجرب

دعای هوش و حافظه,دعای هوش برتر,دعای هوش قوی,دعای هوش کودک,دعای افزایش هوش,دعای به هوش آمدن بیمار,دعای افزایش هوش و یادگیری,دعای برای هوشیاری,دعای درس و علم,دعای درست شدن کار,دعای درست شدن مشکل,دعای درست شدن شغل,دعای درست شدن زندگی,دعای درست شدن وسیله,دعای درست شدن رابطه,دعای درس خوان شدن,دعا برای آرامش در کنکور,دعا های مجرب به جهت درس خواندن,دعای موفق شدن در کسب علم,دعا های سریع الاثر برای درس خواندن و یادگیری بهتر,دعای یادگیری سریع تر,دعای یادگیری درس,دعای یادگیری سریع درس,دعای یادگیری رانندگی,دعای یادگیری علم,دعای یادگیری زبان,دعای یادگیری کار,دعای یادگیری بهتر درس,دعای یادگیری علم کیمیا,دعای تقویت هوش

هر روز بعد از نماز نافله صبح بگوید.

اَللَّهُمَّ لا تُنسِنی ما اَقْرَءُ فی یَوْم هذا فَانَّکَ قُلْتَ سَنَفْرَئَکَ فلا تُنسی. هر کس چیزی را فراموش کند دست خود بر پیشانی گذارد و بگوید.

اَنْسانِیَهُ الشَّیْطانَ.

در حدیث سلمان فارسی (رضی اللّه عنه) آمده است که رسول خدا(ع) فرموده است: هر کس آیهالکرسی را با زعفران برکف دست راست خود بنویسد و آن را با زبان بلیسد و هفت‌‌نوبت چنین کند هرگز چیزی را فراموش ننماید.

پنج‌چیز است که حافظه را زیاد می‌کند و بلغم را از بین می‌برد:

۱ـ مسواک‌کردن، ۲ـ روزه‌گرفتن، ۳ـ قرائت قرآن‌نمودن، ۴ـ عسل‌خوردن، ۵ـ کندرجویدن.

قبل از مطالعات این جملات را بخوانید.

اَللّهُمَّ اَخْرُجْنی مِنَ الظَّلُماتِ الْوَهْمِ وَ اَکْرِمْنی بِنُورِ الْفَهْمِ الَّلهُمَّ افْتَحْ عَلَینا اَبْوابَ رَحْمَتِکَ وَ انْشُرْ عَلَیْنا خَزائِنَ عُلُومِکَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ.

برگرفته از سایت دعایاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *