خانه / دعا برا ی محفوظ ماندن از شر جنیان / دعای دفع آزار جن و شیطان رجیم سریع الاجابه

دعای دفع آزار جن و شیطان رجیم سریع الاجابه

در این مطلب از سایت هاروس دعای دفع آزار جن و شیطان رجیم سریع الاجابه را می خوانیم. از این رو در صورتی که حس می کنید در محیط خانه شما اجنه وجود دارد و قصد دارند شما را آزار دهند. این دعا می تواند نتیجه دهد. در واقع اگر درگیر افکار سخت شده اید این دعا ها را بخوانید که ان شاء الله نجات پیدا می کنید.

,دعای احضار اجنه,دعای احضار جن مسلمان صوتی,دعای احضار جن در خانه,دعاي احضار جن و موكل,دعای دفع اجنه و شیاطین از خانه,دعای دفع اجنه و شیاطین,دعا برای دفع اجنه و شیاطین,دعای دوری اجنه از خانه,دعای دوری جن از خانه,دعای تسخیر اجنه,دعای جذب اجنه,دعای کشتن اجنه

دعای دفع آزار جن و شیطان رجیم سریع الاجابه

دعای دفع آزار جن و شیطان رجیم سریع الاجابه,دعای کشتن جن,دعای حرز اجنه,دعای دوری از اجنه,دعاي دوري از جن,دعا برای دوری از اجنه,دعای فراری دادن اجنه,دعای فراری دادن جن,دعای فراری دادن جن از خانه,دعای فراری دادن جن از بدن,دعا برای فراری دادن جن,دعای حفاظت از اجنه,دعای حفاظت از جن

دعای دفع شیطان سریع الاجابه

هر کس که ار سوی اجنه آزار بیند و ترسیده باشد و در خواب و بیداری ترسان باشد این دعا را بنویسد و در نزد خود نگهدارد و یا موقع خواب زیر سر بگذارد اجنه از او دور میشوند و دیگر به او آزار نمیرسانند.

بسم الله الرحمن الرحیم هذا کتاب من محمد رسول الله صلی الله علیه و اله رب العالمین الی  من طوق الدار من الغمار والزوار الا طارقا یطرق بخیر اما بعد فان لنا و لکم فی الحیوه سعة  فان تک غاشقا مولعا او فاجرا مقتحبا فهذا کتاب الله ینطق علینا و علیکم بالحق انا کنا تستنسخ ما کنتم تعملون و رسلنا یکتبون ما تمکرون اترکو صاحب کتاب ( فلان بن فلان یا فلان بنت فلان) هذا وانطلقوا الی عبده الاوثان و الی من یزعم ان مع الله الها اخرلا اله الا هو کلشی ء  هالکء الا وجه له الحکم و الیه ترجعون فهم لا ینصرون بحق حمعسق و کهیعص تفرقت  اعداءالله و بلغت حجة الله و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم فسیکفیکهم الله و هوالسمیع  العلیم بحق یا بدوح یا بدوح یابدوح .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *