خانه / دعا / دعای دفع بلا در هنگام کار مهم مسافرت و تلاش

دعای دفع بلا در هنگام کار مهم مسافرت و تلاش

دعای دفع بلا در هنگام کار مهم مسافرت و تلاش

اگر کار مهمی انجام می دهید و می خواهید در آن موفق باشید، خیلی زود از سختی ها عبور کرده و اگر حاجت دارید که می خواهید به آن دست یابید و به تلاش خودتان بیش از هر زمانی نیاز است دعای دفع بلا در هنگام کار مهم مسافرت و تلاش را بخوانید که سختی ندیده و یا حتی کم تر ببینید.

دعای دفع بلا در هنگام کار مهم مسافرت و تلاش
دعای دفع بلا در هنگام کار مهم مسافرت و تلاش

دعای دفع بلا در هنگام کار مهم مسافرت و تلاش,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی ها,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا برای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعای رفع سختی و گرفتاری

دعای دفع بلا در هنگام کار مهم مسافرت و تلاش

وقتی مشکلی برایتان پیش می آید، به ادعیه ی مفاتیح الجنان مراجعه کنید و پانزده صلوات، جهت مادر حضرت اباالفضل العباس، حضرت ام البنین (ع) نذر کنید که حتما تاثیر می گذارد.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی فرمودند: به چند واسطه از مرحوم آقا سید مرتضی کشمیری نقل است که ایشان هم از حضرت بقیه الله نقل کرده اند که برای رفع مشکلات، این دعا خوانده شود: «یَا مَن إذا تَضَاَیَقَتِ الاُمُورُ فَتَحَ لَها باباً لَم تَذهَب إلیه وَهمٌ، یا اَرحَمَ الرّاحمین»

در کتاب تهذیب شیخ طوسی روایت است، کسی که بعد از نماز صبح ده مرتبه «سبحان الله العظیم و بحمدِهِ وَ لا حَولَ و لا قُوَّهَ اِلاّ بِالله العَلیِّ العَظیمِ» بگوید، خداوند به او سلامتی از نابینایی و دیوانگی و بیماری جذام و فقر عنایت می کند؛ و از خرابی خانه در امان می باشد.

جهت حفظ و رفع گرفتاری ها بعد از نماز صبح، دست بر سینه گذاشته و هفتاد بار «یا فَتاح»خوانده شود. نیز دعای «بِسمِ الله و بِاللّهِ وَ صَلّی الله عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اُفَوِّضُ اَمرِی اِلَی الله» تا آخر از تعقیبات نماز صبح که در مفاتیح الجنان موجود است، خوانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *