خانه / برای رفع اختلافات خانوادگی / دعای دفع دشمنی و خصومت خانواده و فامیل

دعای دفع دشمنی و خصومت خانواده و فامیل

دعای دفع دشمنی و خصومت خانواده و فامیل

اگر در خانواده، فامیل، عزیزان، دوستان و نزدیکان شما اختلافی به وجود آمده است پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعای دفع دشمنی و خصومت خانواده و فامیل را بخوانید. این دعا سبب می شود که این گونه خصومت ها که معمولا در اثر سوء تفاهم است هر چه زود تر رفع شود و مشکلات یک به یک حل گردد.

دعای دفع دشمنی و خصومت خانواده و فامیل
دعای دفع دشمنی و خصومت خانواده و فامیل

دعای رفع اختلاف خانواده,دعا برای رفع اختلاف خانواده,دعای اختلاف بین خانواده,دعای خصومت بین دو نفر,دعا برای رفع خصومت بین دو نفر,دعای رفع خصومت,دعای رفع خصومت زن و شوهر,دعای رفع خصومت و دشمنی,دعای رفع دشمنی,دعای رفع دشمنی و کینه,دعا برای رفع خصومت,دعا برای رفع خصومت و دشمنی,دعای محبت خانواده,دعای دفع دشمنی و خصومت خانواده و فامیلدعای محبت خانواده شوهر,دعای محبت خانواده شوهر به عروس,دعای محبت خانواده خواستگار,دعای جلب محبت خانواده پسر,دعای جلب محبت خانواده معشوق,دعا برای جلب محبت خانواده شوهر,دعا برا جلب محبت خانواده شوهر,دعا جلب محبت خانواده شوهر,دعا برای جلب محبت خانواده,دعا برای جلب محبت خانواده همسر.

دعای دفع دشمنی فامیل و نزدیکان مجرب:

هر کس با ایمان بخواهد که دافع عداوت و دشمنی قومی شود این آیات را در چهار قدح آب با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و آب را در این قدح ها کند و آن را بشوید و از این آب طعام پزد و به آن جمع دهد عداوت ایشان زایل شود و الفت و مهربانی در میان ایشان پیدا شود. آیات 7و 8 سوره بینه

بسم الله الرحمن الرحیم إنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُوْلَئِكَ هُمْ خَيْرُ الْبَرِيَّةِجَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا رَّضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَلِكَ لِمَنْ خَشِيَ رَبَّهُ

در کتاب منتخب‌الختوم آمده اگر کسی را مشکلیست کهاصلا حل نمیشود شب یا روز جمعهپیوسته بعد از نماز ۱۲۰۰ مرتبه بخواند:《یا اللهُ یا رَبّاهُ یا سَیِّداه》.

اگر به کسی تهمت زده اند و یا بی گناه استو می خواهنداورابه نزد قاضی ببرندتاروزمحاکمه هرروز1000 مرتبه بگوید ;《أُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌبِالْعِباد 》.

دستور و دعای مجرب برای دفع دشمنی و آشتی سریع الاثر:

اگر میان دو کس دشمنی و خصومت و منازعت باشد این آیات را در کاغذی بنویسند و هر یک از آن دو کس این کاغذ رابا خود نگاه دارند خصومت آن ها از بین رفته و تبدیل به آشتی می گردد.

آیات مبارڪہ 83 الی 88 سوره انعام.

وتِلْكَ حُجَّتُنَا آتَيْنَاهَا إِبْرَاهِيمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَّن نَّشَاء إِنَّ رَبَّكَ حَكِيمٌ عَلِيمٌ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَيَعْقُوبَ كُلاًّ هَدَيْنَا وَنُوحًا هَدَيْنَا مِن قَبْلُ وَمِن ذُرِّيَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَيْمَانَ وَأَيُّوبَ وَيُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَكَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ وَزَكَرِيَّا وَيَحْيَى وَعِيسَى وَإِلْيَاسَ كُلٌّ مِّنَ الصَّالِحِينَ وَإِسْمَاعِيلَ وَالْيَسَعَ وَيُونُسَ وَلُوطًا وَكُلاًّ فضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِينَ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّيَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَيْنَاهُمْ وَهَدَيْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ ذَلِكَ هُدَى اللّهِ يَهْدِي بِهِ مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَلَوْ أَشْرَكُواْ لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا كَانُواْ يَعْمَلُون.

 

برگرفته از سایت دعایاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *