خانه / باطل كردن سحر و جادو از راه دور / دعای دفع سحر و جادو در زندگی مجردی

دعای دفع سحر و جادو در زندگی مجردی

در یکی دیگر از مطلب سایت هاروس می خوانیم دعای دفع سحر و جادو در زندگی مجردی را. این دعا باعث می شود که اگر خانه و زندگی شما بر هم ریخته است و فکر می کنید هر چه تلاش می کنید مشکل برایتان بیشتر ایجاد می شود. این دعا حاجت دهنده و گره گشا است. در واقع سبب رهایی از طلسم و سحری که بر شما بسته می شود.

,دعای طلسم شوهر از راه دور,دعا طلسم شوهر,دعاي طلسم كردن شوهر,دعای طلسم زن شوهردار,دعای طلسم محبت شوهر به زن,دعای طلسم محبت شوهر,دعای طلسم خانواده شوهر,دعای طلسم بین زن و شوهر,دعای طلسم خانواده,دعا برای طلسم خانواده شوهر,دعای طلسم خرسوار,

دعای دفع سحر و جادو در زندگی مجردی

دعای دفع سحر و جادو در زندگی مجردی,دعای طلسم رزق و روزی,دعا طلسم رزق و روزی,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای طلسم شکن رزق و روزی,دعا طلسم برای رزق و روزی,دعای باطل شدن طلسم رزق و روزی,دعا برای باز شدن طلسم رزق و روزی,

برای دفع سحر نوشته و بر گردن آویزان نمایند مجرب است.

بسم الله الرحمن الرحیم  عزمت علیکم بما عذیت به سلیمان انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم  آهیا شراهیا بطوشیا جهارا یلمو شیا قهارا بحق کهیعص ذکر رحمه ربک عبده زکریا اذ نادی ربه نداء خفیا کما قل اعوذ برب الناس ملک الناس  اله الناس من شرالوسوس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنه و الناس. (بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)

دعای دفع جادو تجربه شده

اگر کسی را وسواس و فراموشی غالب باشد به کسی ماند که از برای او سحری کرده باشند یا چشم بد به او رسیده باشد این آیات از سوره انبیاء را جام سفید روی (مثلا ظرف چینی تازه) بنویسد و بشوید و ناشتا بیاشامد و قدرت حق تعالی را مشاهده کند.

بسم الله الرحمن الرحیم اقترب للناس حسابهم و هم فی غفله معرضون ، مایاتیهم من ذکر من ربهم محدث الا استمعوه و هم یلعبون لاهیه قلوبهم و اسروالنجوی الذین ظلموا هل هذا الابشر مثلکم افتاتون السحر و انتم تبصرون قال ربی یعلم القول  فی السماء و الارض و هو السمیع العلیم. (سوره انبیاء آیات ۱ تا  ۴ )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *