خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای دفع سحر و طلسم بعد از نماز سریع الاجابه

دعای دفع سحر و طلسم بعد از نماز سریع الاجابه

زندگی پر از لحظات سخت و غمگین است. گاهی نمی توانیم در این شرایط کاری انجام دهیم و باید به خداوند بخشنده و متعال توکل کنیم. دعای دفع سحر و طلسم بعد از نماز سریع الاجابه را می توان در این شرایط خواند که باعث می شود از مسیر سختی که در آن قرار گرفته ایم نجات یابیم. شما می توانید متن کامل این دعا را در ادامه از هاروس بخوانید.

,دعاي دفع طلسم,دعا دفع طلسم و جادو,دعای رفع طلسم و چشم زخم,دعای رفع طلسم مالی,دعای رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم رزق و روزی,دعای رفع طلسم بخت

دعای دفع سحر و طلسم بعد از نماز سریع الاجابه

دعای دفع سحر و طلسم بعد از نماز سریع الاجابه,دعای رفع طلسم جدایی,دعای رفع طلسم کسب و کار,دعای رفع طلسم سرگردانی,دعا برای رفع طلسم و چشم زخم,دعا برای رفع طلسم ازدواج,دعا جهت رفع طلسم ازدواج,دعای رفع طلسم بستن بخت,دعا برای رفع طلسم بخت

دعای دفع طلسم بعد نماز + دستور کامل

عزیزان بخوانید که ان شاء الله خطرات رفع شده و مشکلات و گیر و گرفتاری زندگی نیز دفع گردد.

برای در امان بودن از سحر بگوئید : اللهم رب موسی و خاصه و هازم من کاده بسحره بعصاه و معیدها بعدالعوده ثعبانا و ملقفها افک اهل الافک و مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحر او بضر عامدا او غیر عامد اعلمه او لا اعلمه و اخافه فاقطع من اسباب السمو ات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذ و لاضار و لا شامت انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم. پس به درستی که هر که این دعا را بخواند ضرر نمی رساند به او سحر ساحر جنی و انسی.  

به جهت دفع سحر پس از اتمام نماز شب قبل از اذان صبح هفت بار بگوید: بسم الله و بالله سنشد عضدک باخیک و نجعل لکما سلطانا فلا یصلون الیکما بآیاتنا انتما و من اتبعکما الغالبون (قصص آیه ۳۶) اگر ساحر را می شناسد رو به خانه ساحر کرده و هفت نوبت بخواند و نیز در مکارم الاخلاق آمده همین آیه را هفت بار بر سحر شده بخوانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *