خانه / دعا / دعای رفع مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی ها تجربه شده

دعای رفع مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی ها تجربه شده

دعای رفع مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی ها تجربه شده

در این مطلب دعای تجربه شده عظیم و پرخیر و برکتی می خوانیم که باعث می شود زود تر از مشکلات اقتصادی و مالی رها شوید و زندگی تان سر و سامان بگیرد، رخداد هایی پیش و روی انسان ها وجود دارد که می تواند باعث شود به مشکلات اقتصادی عظیمی دست یابند، دعای رفع مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی ها تجربه شده را به همین منظور بیاموزید.

دعای رفع مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی ها تجربه شده
دعای رفع مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی ها تجربه شده

دعای رفع مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی ها تجربه شده,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی سریع الاثر پرخیر,دعای رزق امام سجاد,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی نخودکی,دعای رزق و روزی سریع,دعای رزق و روزی روی پوست آهو,دعای رزق کیف پول,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق امام جواد,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق روزی قوی,دعای رزق سریع الاجابه,دعای رزق و روزی دایی ابراهیم,دعای رزق و روزی امام جواد,دعای رزق و روزی برای خانه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی اهل سنت

دعای رفع مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی ها تجربه شده

أَللَّهُمَّ إِنِّی اشْتَرَیْتُهُ أَلْتَمِسُ فیهِ مِنْ رِزْقِکَ، فَاجْعَلْ لی فیهِ خداوندا؛ من این را خریده ام و در آن، روزی تو را میطلبم، پس برای من در آن رِزْقاً. أَللَّهُمَّ إِنّی أَلْتَمِسُ فیهِ فَضْلَکَ، فَاجْعَلْ لی فیهِ فَضْلًا. رزق و روزی قرار بده. خداوندا، من در آن فزونی و لطف تو را میطلبم، پس برای من در آن فزونی قرار بده، أَللَّهُمَّ إِنّی أَلْتَمِسُ فیهِ مِنْ خَیْرِكَ وَ بَرَکَتِکَ وَسِعَه رِزْقِکَ، فَاجْعَلْ خداوندا؛ در آن از خیر و برکت و روزی گسترده ات التماس میکنم، پس برای من لی فیهِ رِزْقاً واسِعاً، وَرِبْحاً طَیِّباً، هَنیئاً مَرِیّاً. در آن، روزی گسترده و راحتی و آسایش خوش آیند، گوارا و دلپذیر قرار بده. و این کلمات را سه مرتبه تکرار کن.

یک دیدگاه

  1. با سلام
    چند ماهی هست بیکار شدم وبه هر دری زدم جواب نگرفتم اگه راه و چاره ای دارید کمکم کنید دیگر توان زندگی کردن ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *