خانه / دعای اجابت حاجت / دعای رفع گرفتاری و برآورده شدن حاجات و مهمات

دعای رفع گرفتاری و برآورده شدن حاجات و مهمات

اگر می خواهید در درجه اول زندگی آرامی داشته باشید و پس از آن از سختی ها و شدائد در امان بمانید حتما در ادامه این مطلب از سایت هاروس. مرجع دعا ها اذکار اسلامی دعای رفع گرفتاری و برآورده شدن حاجات و مهمات نتیجه می دهد. این دعا بار ها در کتب دینی مختلف تکرار شده است.

,دعای سریع الاجابه برای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری و مشکلات صوتی,دعا رفع گرفتاری و مشکلات,دعاي رفع گرفتاري و مشكلات,دعای رفع گرفتاری و مشکل,دعا برای رفع گرفتاری و مشکلات,دعا جهت رفع گرفتاری و مشکلات,دعا برای رفع گرفتاری و مشکل,دعا برای رفع گرفتاری و حل مشکلات,دعای رفع بلا و گرفتاری برای خانواده,دانلود دعای رفع بلا و گرفتاری

دعای رفع گرفتاری و برآورده شدن حاجات و مهمات

دعای رفع گرفتاری و برآورده شدن حاجات و مهمات,دعای رفع بلا و بیماری و گرفتاری,دعای رفع گرفتاریهای بزرگ,دعای رفع گرفتاریهای بزرگ ستاره,دعا برای رفع گرفتاریها,دعای رفع مشکلات و گرفتاریها,دعای سریع الاجابه برای رفع گرفتاریها,دعای برای رفع گرفتاریها,دعا برای رفع گرفتاریهای مالی,دعا جهت رفع گرفتاریها

گویند از حضرت‌امیرالمؤمنین«ع» منقول است هرگاه مشکلی مرا پیش آمد این کلمات بر سه پاره کاغذ می نوشتم ودر آب روان می‌انداختم. آن مشکل حل می ‌شد و کلمات این است.

«هُوَ الحافِظُ وَ الْکافِيُ وَحْدَهُ»

جهت حفظ و رفع گرفتاری ها بعد از نماز صبح، دست بر سینه گذاشته و هفتاد بار «یا فَتاح» خوانده شود. نیز دعای «بِسمِ الله و بِاللّهِ وَ صَلّی الله عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اُفَوِّضُ اَمرِی اِلَی الله» تا آخر از تعقیبات نماز صبح که در مفاتیح الجنان موجود است، خوانده شود.

دعای برآورده شدن حاجات اساسی در زندگی

برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آنرا در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آنرا قضا نماید و آن این است که هرروز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *